سی‌وهشتمین شکوه ملت انقلابی-20/ در گفت‌وگو با راهپیمایان تهرانی مطرح شد؛

ملت ایران پای آرمان‌های خود ایستاده‌اند/ تهدیدهای آمریکا برای مردم ایران خنده دار است

حاضران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن‌ماه 95 تهدیدات ترامپ علیه ایران را خنده دار توصیف کردند و گفتند: مقام معظم رهبری پاسخ کوبنده‌ای به رئیس‌جمهور آمریکا دادند. اگر ملت ایران در راستای اقتصاد مقاومتی، نهاد فرهنگی، جهاد علمی حرکت کند، کشورمان به یک ابر قدرت تبدیل می‌شود که آمریکا جرات عرض اندام در مقابلش را ندارد.
کد خبر: ۲۲۶۴۳۱
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۱ - 10February 2017

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس،‌ مراسم راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن امسال نیز همچون سال‌های گذشته با حضور پر شور مردم انقلابی در سرتاسر کشورمان برگزار شد. کوچک، بزرگ، پیر و جوان با شور و شوق فراوان در این مراسم حضور داشتند که در ادامه ماحصل گفت‌وگوی خبرنگاران دفاع پرس با ملت انقلابی کشورمان می‌خوانیم:

ترامپ باید بداند که نباید ایرانی‌ها را تهدید کند

«حبیب‌الله کیانی» یکی از حاضران در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه که 65 سال سن دارد با اشاره به اینکه هر سال در راهپیمایی شرکت کرده است، اظهار داشت: ريیس‌جمهور آمریکا نسبت به دیگر رییس‌جمهورهای این کشور، احمق تر است و باید بداند نباید ایرانی‌ها را تهدید کند.

وی در ادامه افزود: باید با همت، وحدت و حضور همیشگی در صحنه به آنها ثابت کنیم که همیشه پشت نظام هستیم.

وحدت مردم ایران قدرت ایران را نشان می‌دهد

«روح الله اشعری» نیز یکی از راهپیمایان مراسم سی‌وهشتمین شکوه ملت انقلابی است که با اشاره به اینکه هر چه تهدیدها بیشتر باشد، نشان دهنده توخالی بودن آنها است، اظهار داشت: ترامپ بازرگان است و نه سیاست‌مدار. خود مردم آمریکا هم می‌دانند که سخنان ترامپ علمی نیست و پوچ است.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: آنچه مهم است وحدت مردم است که قدرت ایران را در خارج از مرزها نشان می‌دهد.

حضور مردم در راهپیمایی جواب محکم به آمریکاست

«نرگس علاج» که 14 سال سن دارد، با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه، اظهار داشت: این حضور مردم در راهپیمایی، جواب محکم به آمریکا و دشمن‌های ایران است.
 
تهدیدهای آمریکا برای مردم ایران خنده دار است

هادی پور غلامی 27 ساله با حضور در راهپیمایی 22 بهمن ماه با اشاره به اینکه تهدیدهای آمریکایی تازگی ندارد، افزود: تهدیدهای آمریکا و کشورهای دیگر برای ایران تازگی ندارد و 38 سال است که ایران را تهدید می‌کنند و همیشه گزینه‌های خود را به رخ‌ ایران می‌کشند؛ اما باید بدانند که ما در عمل گزینه‌های خود را نشان می‌دهیم.

وی در ادامه گفت: تهدیدهای آمریکا برای مردم ایران خنده دار است و هر روزی که از این انقلاب می‌گذرد، مردم مصمم‌تر می‌شوند.

این جوان 27 ساله در پایان بیان کرد: کشور ایران متکی به مردم است و این قدرت واقعی ایران است که توانسته 38 سال راه‌ خود را ادامه ‌دهد.

حضور در صحنه‌های انقلاب اقتدار ایران در مقابل استکبار است

مصطفی 54 ساله که با همسر و فرزند خود در راهپیمایی حاضر شده است، در خصوص انگیزه خود برای شرکت در راهپیمایی، اظهار داشت: امروز برای ارج نهادن به مقام شهدای انقلاب و شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم و شهدای راه خدمت در راهپیمایی شرکت کردیم تا بار دیگر با شهدا تجدید پیمان کنیم.

وی در توصیف انقلابی‌گری و فرد انقلابی گفت: انقلابی‌گری یعنی در همه صحنه‌ها به خصوص صحنه‌هایی که رهبری سفارش می‌کنند، صحنه‌های انقلاب و صحنه‌هایی که اقتدار ما در مقابل استکبار را نشان می دهد، حضور فعال داشته باشیم.

آزادی؛ مهم‌ترین دستاورد انقلاب اسلامی

عطیه حق الهی از حاضران در راهپیمایی 22 بهمن اظهار داشت: چهارمین حضورم در راهپیمایی است و در سال‌های آینده هم در این پیروزی با شکوه شرکت خواهم کرد.

وی افزود: آمریکا برخلاف تلاش‌هایی که در راستای دلسردی مردم نسبت به انقلاب اسلامی می‌کند، اما طبق فرموده رهبر معظم انقلاب، مردم با حضورشان در راهپیمایی 22 بهمن ماه، پاسخ محکمی به آمریکا می‌دهند.

حق الهی در پاسخ به اقدامات اخیر ترامپ رئیس جمهور آمریکا، خاطرنشان کرد: ایران هیچ ترس و واهمه‌ای از تهدیدات آمریکا ندارد؛ زیرا مردم همیشه در صحنه هستند.

وی تصریح کرد: واکنش ایران در مقابل اقدامات آمریکا، در صحنه حضور بوده است. ملت ایران همبستگی دارند و واکنش پرقدرتی نشان می‌دهند.

حق الهی تاکید کرد: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی، آزادی است که مردم به راحتی می‌توانند انتقادات خودشان را آزادانه بیان کنند و دولت به دست خود مردم نه به دست ابر قدرت‌هایی همچون آمریکا و اسرائیل، اداره می‌شود.

ترامپ نمی‌تواند

گروهی از دانش آموزان دهه 80 در مراسم باشکوه 22 بهمن شرکت کردند و اظهار داشتند: ما آمده‌ایم تا نشان دهیم آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند و تمام گفته‌های آمریکا ادعا است. ما مردم ایران هیچ ترسی نداریم تا آخر در مقابل دشمن ایستادگی می‌کنیم. مردم باید روی پای خود بایستند تا بتوانند آمریکا واسراییل را زیر پای خود له کنند.
جواب مردم ایران به تهدیدات ترامپ!

این دانش‌آموزان افزودند: امروز آمده‌ایم تا بگوییم که تا پایان راه می‌ایستم و هیچ کشوری نمی‌تواند به ما حمله کند. ما راه شهیدان را ادامه خواهیم داد.

این گروه دلایل حضور خود شعار دادن و دفاع از انقلاب اسلامی و نابودی کشور آمریکا برشماردند.

بدترین حرف برای آمریکا، مرگ بر اوست

پدر شهید «سید رضا محمدی» از حاضران در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: ما 38 سال ایستادگی کردیم و همین راه را ادامه خواهیم داد.

وی افزود: شیعه و سنی با هم فرقی ندارند و همه در مقابل آمریکا هستیم و دشمن واقعی اسلام را می‌شناسیم و تا جان داریم ایستادگی می‌کنیم. دفاع از وطن، وظیفه شرعی ما است. امروز نیز برای وطن به اینجا آمده‌ایم.
جواب مردم ایران به تهدیدات ترامپ!

خیال رهبرمعظم انقلاب راحت باشد

جانباز «جعفر زارعی» از دلایل حضور خود در این راهپیمایی، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب دستور دادند در روز 22 بهمن مردم به خیابان‌ها بیایند و از میهن خود دفاع کنند ما نیز آمده ایم تا پیرو ولایت باشیم.

وی افزود: ما ترسی نداریم از اول انقلاب تا الان آمریکا ما را تهدید کرده است، این در حالی است که کاری نمی‌تواند انجام دهد. تا مردم هستند نظام محکم می‌ایستند و مقام معظم رهبری خیالشان راحت باشد.

وی تصریح کرد: هیچ کشوری مردمانش حرفی نمی‌زنند؛ اما ایران تا آخر مقاوم ایستاده است.

یاد امام و شهدا را زنده نگه می‌داریم

«میری» از حاضران در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: آمده‌ایم مشت گره کرده را در دهان آمریکا و هم پیمان‌هایش بزنیم و بگوییم مردم ایران بعد از 38 سال ترسی از آمریکا ندارند. ما پای آرمان‌هایمان ایستاده‌ایم و یاد امام و شهدا را زنده نگه می‌داریم.

وی افزود: برای پایداری انقلاب اسلامی، شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم به راهپیمایی آمده‌ایم. ما نیز همچون رهبر معظم انقلاب، از ترامپ تشکر می‌کنیم که چهره واقعی آمریکا را به ایرانی‌ها نشان داد.
جواب مردم ایران به تهدیدات ترامپ!

تا پای جان در راه آرمان‌های خود می‌ایستیم

افسانه و محمد زوج جوانی از متولدین دهه 70 هستند که امروز در راهپیمایی حضور یافته‌اند، اظهار داشتند: آمده‌ایم که قطره‌ای از دریای مردم باشیم، تا نشان دهیم تهدیدها و فشارهای آمریکا و هم‌دستانش در اراده ما و مردم تاثیری ندارد و در صورت دست درازی دشمنان مثل همیشه با تمام وجود از کشور خود دفاع می‌کنیم.

افسانه که به گفته خودش از کودکی هرساله در راهپیمایی حضور یافته است، در خصوص انقلابی بودن و انقلابی‌گری، گفت: تا زمانی می‌توانیم خود را انقلابی بدانیم که پایبند به مبانی انقلاب باشیم، به فرمایشات رهبری گوش کرده و سعی کنیم آن را عملی کنیم. ما تا پای جان برای رسیدن به آرمان های انقلابی خود می مانیم.

محمد گفته‌ها و اقدامات این روزهای رئیس جمهور آمریکا را بزرگترین نشانه برای آنان که هنوز به آمریکا اعتماد دارد می داند و ادامه می‌دهد: ترامپ وجه پلید و واقعیت آمریکا با به خوبی نشان داد و مردم کشور به خوبی به رفتارهای استکباری آمریکا واقف هستند و می‌دانند که اعتماد به آمریکا راه به جایی نخواهد برد.

ایران همیشه پا برجاست

«غفاری» از حاضران در راهپیمایی 22 بهمن، اظهار داشت: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند ما پشتمان به رهبر معظم انقلاب گرم است و هیچ ترسی از تهدیدهای آمریکا نداریم؛ زیرا همه متحدیم و حرف‌های ترامپ پوچ است. ما پشت رهبرمان را خالی نمی‌کنیم و پیرو خط رهبر و شهدا هستیم.

وی افزود: هیچ کدام از تهدیدهای ترامپ نمی‌تواند ایران را شکست دهد. همه مردم متحد هستیم و فریاد الله اکبر سر می‌دهیم.

جواب مردم ایران به تهدیدات ترامپ!
 
پاسخ مقام معظم رهبری به آمریکا کوبنده بود

«ابراهیمی» از دبیران منطقه 18 با اشاره به دلیل حضورش، اظهار داشت: لبیک به مقام معظم رهبری و پاسداشت خون شهدا از علل حضورم در راهپیمایی است. در این انقلاب، خون‌های بسیاری ریخته شده است و ملت ایران هر ساله با حضور در راهپیمایی، بیعت خود را با شهدا و مقام معظم رهبری تجدید می‌کنند.

وی افزود: از ابتدای انقلاب تا به امروز آمریکا یاوه‌گویی‌های زیادی داشته است و مردم نیز با حضورشان در تمامی صحنه‌‌ها اعم از راهپیمایی، مراسمات مذهبی و ملی و انتخابات پاسخ محکمی به آمریکا می‌دهند.

ابراهیمی با اشاره به سخنان اخیر ترامپ علیه ایران، بیان کرد: مقام معظم رهبری پاسخ کوبنده‌ای به رئیس‌جمهور آمریکا دادند. اگر ملت ایران در راستای اقتصاد مقاومتی، نهاد فرهنگی، جهاد علمی حرکت کند، کشورمان به یک ابر قدرت تبدیل می‌شود که آمریکا جرات عرض اندام در مقابلش را ندارد.

ابراهیمی مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی را «استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی» دانست و گفت: وابسته نبودن کشور در ابعاد مختلف علمی، فرهنگی و اقتصادی اگر دیگر دستاوردهای جمهوری اسلامی است.
جواب مردم ایران به تهدیدات ترامپ!

با انقلاب اسلامی، ملت ایران به عزت رسید

«سید روح الله اسدی» از دیگر حاضران در مراسم راهپیمایی 22 بهمن بود، اظهار داشت: طبق فرموده رهبرمعظم انقلاب از ترامپ برای نشان دادن چهره واقعی آمریکا متشکریم. ملت ایران با حضورشان تجدید عهدی با خون شهدا و رهبرمعظم انقلاب داشتند.

وی ادامه داد: اگر مردم ایران واهمه‌ای از تهدیدات آمریکا داشتند، امروز شاهد این راهپیمایی باشکوه نبودیم. آمریکا با زندانی کردن یک کودک پنج ساله، نشان داد که حقوق اساسی بشر دروغین است.

اسدی با اشاره به مهمترین دستاورد جمهوری اسلامی، گفت: امام خمینی (ره) در این باره فرمودند: «می‌خواهم شما ارباب نه نوکر باشید.» ثمره انقلاب ما عزت و عظمت مردم ایران است. مردم ایران امروز در روزگاری به سر می‌برند که آزاد هستند و به عزت رسیده‌اند.

مردم واهمه ای از آمریکا ندارند

«زهرا سیفی پور» نیز در این مراسم با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در خصوص آمریکا، اظهار داشت: هر سال در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنم. امروز با پیروزی از ولایت و پاسخ به سخنان ترامپ به راهپیمایی آمدم.

وی ادامه داد: مردم هیچ ترس و واهمه‌ای از تهدیدات آمریکا ندارند و تا به امروز در مقابل تمام تهدیدات ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها