دبیر بنیاد هابیلیان در کرمان:

در کشور 17 هزار شهید ترور وجود دارد

دبیر بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) گفت: یکی از ابزارهای پیش برنده دشمن تروریسم بوده است و در کشور 17 هزار شهید ترور در کشور داریم.
کد خبر: ۲۲۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۴۷ - 15February 2017

به گزارش دفاع پرس از کرمان، محمدجواد هاشمی‌نژاد در نخستین مراسم بزرگداشت شهدای ترور شهرستان کرمان گفت: روز 22 بهمن 57 نخستین حادثه تروریستی را شاهد بودیم و این کار همچنان ادامه دارد و یکی از ابزارهای پیش برنده دشمن تروریسم بوده است.

وی با بیان اینکه هر کاری که تروریست‌ها انجام می‌دهند و پشت سر هر گروه تروریستی یکی از قدرت‌های جهانی قرار دارد، گفت: 17 هزار شهید ترور وجود دارد و 12 هزار نفر مربوط به شهدایی است که منافقین به شهادت رساندند و 280 شهید ترور در کرمان داریم.

دبیر بنیاد هابیلیان با بیان اینکه دشمن و تروریست‌ها توانستند در عالی‌ترین پست‌ها ورود کنند، بیان داشت: مخرب‌تر از نفوذ تروریست، وجود برخی افراد فاقد صلاحیت در کنار مقامات کشوری و پست‌های کلیدی بوده است.

هاشمی نژاد افزود: منافقین تصور داشتند که با ترور سران نظام جمهوری اسلامی می‌توانند مملکت را به هم بریزند، اما نقشه آنها نقش بر آب شد، اما اعتقاد دارم که ضربه کاری زدند و موجب ایجاد یک خلاء فرهنگی شدند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ابزارهای بزرگ دشمن علیه انقلاب اسلامی موضوع حقوق بشر است و امروز پای اصلی قطعنامه‌ها و سرخط بسیاری از حوادث علیه کشور ما شبکه نفاق است.

وی با ترویج اهداف جدید دشمن و شبکه‌های منافق افزود: چهره جدید منافقین چهره یک زن است و می‌خواهند گذشته خود را پاک کنند و امروز دشمنان داعیه‌دار حقوق بشر هستند.

هاشمی‌نژاد تصریح کرد: اگر یک یا دو نسل گذشته خود را در نیابیم، دشمن این کار را خواهد کرد و در برخی از دانشگاه‌ها موضوعات مورد نظر دشمن و منافقین مطرح می‌شود.

در این مراسم محمدرضا حسنی‌سعدی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با ذکر خاطراتی از شهدای ترور افزود: کمترین خروجی جلسه این است که متوجه شویم بدهکار هستیم و عزت و سربلندی که داریم به خاطر ایثارگری و شهادت شهیدان است.

وی بیان داشت: رعب و وحشتی که امروز در دل دشمنان است را شهدا گذاشته‌اند و امروز خانواده شهدا پای کار هستند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان ابراز داشت: بسیج و سپاه از امام خود دفاع می‌کنند و شهدا گفته‌اند که ما از امام زمان خود دفاع کردیم و نسل بعد از امام زمان خود دفاع کنید و هوشیار باشید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار