معاون سیاسی سپاه بوشهر:

روشنگری درباره جریان نفوذ امری اساسی و ضروری است

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر گفت: تبیین و روشنگری در مقابل جریان نفوذ امری اساسی در جبهه‌ی حامیان انقلاب اسلامی است که ضرورت پرداختن به آن به شدت احساس می‌شود.
کد خبر: ۲۲۹۳۱۴
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۵ - 27February 2017

به گزارش دفاع پرس از بوشهر، محمد رضایی معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر در گردهمایی سیاسی پاسداران تیپ پیاده بوشهر، اظهار داشت: تبیین و روشنگری در مقابل جریان نفوذ امروز امری اساسی در جبهه‌ حامیان انقلاب اسلامی است که ضرورت پرداختن به آن به شدت احساس می‌شود.

وی افزود: ماهیت نفوذ چنان پیچیده است که حتی افراد به ظاهر معرکه‌گردان برخی صحنه‌ها، تنها عروسک خیمه شب بازی‌هایی هستند که با چند واسطه خواسته یا ناخواسته در راستای اهداف برخی سازمان‌های اطلاعاتی دولت‌مردان خبیث انگلیسی و امریکایی حرکت می‌کنند.

معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر، عنوان کرد: فشار دشمن برای ایجاد اشتباه محاسباتی، یکی دیگر از اهداف نفوذ است که در ادامه این پروژه سعی می‌شود وقتی تحریم و فشار شدید شد عوامل نفوذی در صحنه بیایند و با دادن راه‌کارهایی به ظاهر زیبا اما در باطن هماهنگ با دشمن طوری طراحی نقشه کنندکه منجر به انحراف انقلاب از مسیر خود و تضعیف روحیه مقاومت وانقلابی‌گری بشود.

وی ادامه داد: با این شرایط، دشمن به دنبال این است تا زمینه‌های تغییر رفتار در مقابل نظام سلطه بوجود آید و در نهایت منجر به برتری گفتمان استکباری در مقابل گفتمان مقاومت و عاشورایی گردد.

رضایی، تبیین پیچیدگی‌های نفوذ و اهداف آنها را بسیار ضروری دانست و خاطرنشان کرد: فهم دقیق فرمایشات امام مسلمین یکی از مهمترین ملزومات حرکت در نهضت روشنگری برای تبیین جهاد کبیر و بصیرت عمیق در جامعه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار