رییس شورای عالی انجمن‌های جانبازان خبر داد؛

برگزاری اجتماع بزرگ ایثارگران با هدف مطالبه حقوق قانونی

رییس شورای عالی انجمن‌های جانبازان از برگزاری اجتماع بزرگ ایثارگران با هدف مطالبه حقوق قانونی خبر داد و گفت: این اجتماع 14 اسفند ماه ساعت 10 در ساختمان بنیاد شهید و امور ایثارگران برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۲۹۷۲۶
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۹ - 28February 2017

برگزاری اجتماع بزرگ ایثارگران با هدف مطالبه حقوق قانونیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع‌پرس، «حسین اسرافیلی» رییس شورای عالی انجمن‌های جانبازان از اجتماع بزرگ ایثارگران خبر داد و اظهار داشت: در پی عدم پاسخگويي مديران عالی بنياد شهید و امور ایثارگران به مطالبات به حق ايثارگران و عدم توجه به پيگيري‌هاي دلسوزانهی شورای عالی انجمنهای جانبازان در راستای تحقق حقوق قانوني جامعه ايثارگری، در جلسه این هفته شورای عالی مصوب شد ساعت 10 روز شنبه 14 اسفند ماه 95 اجتماع بزرگ ایثارگران در ساختمان بنیاد شهید و امور ایثاگران برگزار می‌شود.

وی افزود: ابتدا قرار بود این اجتماع توسط جانبازان نخاعی برگزار شود، اما با رسانه‌ای شدن خبر آن در شبکه های اجتماعی، قشرهای مختلف جانبازان با اعلام همبستگی، آمادگی خود را برای حضور در اجتماع 14 اسفند اعلام کردند.

اسرافیلی در خصوص هدف از برگزاری این اجتماع، گفت: اصلاح قوانین ایثارگری با محوریت قانون جامع، اصلاح رویه‌های اجرایی و خدمات‌رسانی به ایثارگران، سوء مدیریت در بنیاد شهید و امور ایثارگران و برخورد با فساد مالی و اختلاس در بانک دی از مهم‌ترین اهداف این اجتماع است که تا حصول نتیجه پیگیری خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که برای برگزاری این اجتماع با فرمانداری تهران، نهادهای امنیتی و انتظامی مکاتبه شده است و در صورت تخلف از مقررات و ضوابط، با سوءاستفاده کنندگان برخورد قانونی خواهد شد، خاطر نشان کرد: سخنران این اجتماع یک نفر از اعضای شورای عالی انجمن‌های جانبازان خواهد بود که بیانیه پایانی را نیز قرائت خواهد کرد.

رئیس شورای عالی انجمن‌های جانبازان در پایان تاکید کرد: این اجتماع، به هیچ عنوان سیاسی نیست و ارتباطی به فعالیت‌های انتخاباتی ندارد، و به جهت اینکه ما بنیاد شهید را خانه خود می‌دانیم می‌خواهیم مشکلات را در خانه خودمان حل کنیم.

انتهای پیام/ 131


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار