مسئول گروه مردمی آمرین صراط:

همایش آمرین صراط، بصیرتی و انقلابی است/ تلاش برای رفع دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه آرمان‌های انقلاب

بهاره جنگروی گفت: همایش آمرین صراط بصیرتی و انقلابی است، این برنامه توسط گروه آمرین به معروف صراط که جمعی از دانشجویان فارغ‌التحصیل از دانشگاه‌های تهران و طلاب هستند برنامه ریزی شده است.
کد خبر: ۲۳۰۸۷۵
تاریخ انتشار: ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۴ - 07March 2017

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، «بهاره جنگروی» مسئول گروه مردمی آمرین به معروف صراط، با اشاره به برگزاری نشست بصیرتی و روشنگری در فرهنگسرای بهمن اظهار داشت: از آن جایی که مقام معظم رهبری راه مبارزه با نفوذ را جهاد کبیر معرفی و یکی از مولفه های جهاد کبیر را تبیین و روشنگری عنوان کرده اند، این گروه اقدام به برگزاری نشست بصیرتی پیش از برگزاری انتخابات کرده است.

مسئول گروه مردمی آمرین به معروف صراط با بیان آن که متاسفانه عده ای نمی توانند برگزاری این گونه برنامه ها را تحمل کنند، تصریح کرد: این گروه به عنوان برگزار کننده این نشست بصیرتی به هیچ جریان و گروه و حزب و نهادی وابستگی نداشته و ضمن برگزاری این جلسه روشنگرانه، له و علیه هیچ نامزدی سخن نمی گوید، اما با توجه به نزدیک شدن به فضای انتخابات، برخی اقدام به فضاسازی علیه این نشست کرده و تبلیغاتی با شعارهای تند به نام این گروه منتشر کرده اند. هدف این عده دوقطبی سازی فضای کشور است تا مطالبات مردم از مسائل اقتصادی و غیره کمرنگ شود.

جنگروی انتساب این گونه تبلیغات در جامعه و فضای مجازی که همراه با شعارهای تند سیاسی بوده است را شدیدا محکوم کرد و گفت: این تبلیغات ارتباطی به ما ندارد و صرفا همایش ما بصیرتی و انقلابی است و این برنامه توسط گروه آمرین به معروف صراط که جمعی از دانشجویان فارغ التحصیل از دانشگاه های تهران و طلاب هستند برنامه ریزی شده است.

وی هدف از راه اندازی این گروه را اجرایی کردن دغدغه های مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت: دغدغه این گروه بر طرف کردن دغدغه مقام معظم رهبری در حوزه آرمانهای انقلاب اسلامی و اجرایی کردن منویات گفتمانی ایشان است. همان گونه که در فرهنگ اسلامی و انقلابی ما تصریح شده است، بالاترین درجه امر به معروف انتقاد از مدیران است و در این نشست، نقد دوره های مختلف ریاست جمهوری با نگاه گفتمانی مد نظر است، اما تخریب و توهین و بی انصافی طبعاً مخالف رفتار و راه انقلابی است.

این نشست بصیرتی و روشنگری با موضوعات «شاخص های فرد اصلح از نگاه رهبری» و «من انقلابی ام و رای انقلابی می دهم»، ساعت14 الی 17 روز چهارشنبه 18 اسفند ماه در فرهنگسرای بهمن برگزار می شود که سخنران آن حجت الاسلام والمسلمین طائب خواهد بود و با مداحی انقلابی امیر عباسی نیز همراه خواهد بود.

گروه مردمی آمرین به معروف صراط از اواخر سال 92 به صورت خود جوش دور هم جمع شده است تا اثر گذاری در جامعه داشته و در فضای فرهنگی ورود کند. محور اصلی آن نیز امر به معروف و نهی از منکر است. این گروه پیش از این هم همایش های دیگری برگزار کرده است و امروز توانسته است عده زیادی را در این حوزه علاقمند کند و با ایجاد پایگاه اجتماعی در بین مردم، بحث انقاد از مسئولین را آغاز کرده است.

اولین حرکت دسته جمعه این گروه نیز پنجم محرم امسال در میدان نبوت تهران با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین سید حسین مومنی برگزار شد.

انتهای پیام/121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار