توسط سپاه کربلای مازندران صورت گرفت؛

تشکیل قرارگاه رسانه ای شهید مدافع حرم «رحیم کابلی» در خرمشهر

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا مازندران گفت: سپاه کربلا به منظور وحدت رویه در انتشار اخبار و برنامه های راهیان نور قرارگاه رسانه ای شهید مدافع حرم رحیم کابلی را در خرمشهر ایجاد کرد.
کد خبر: ۲۳۱۵۲۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۰۳ - 11March 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، حسینعلی رضایی معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا امروز در جمع خبرنگاران از تشکیل قرارگاه رسانه ای سپاه کربلا در خرمشهر خبر داد و  اظهار داشت: سپاه کربلا به منظور وحدت رویه در انتشار اخبار و برنامه های راهیان نور قرارگاه رسانه ای شهید مدافع حرم رحیم کابلی را در خرمشهر ایجاد کرد.

سخنگوی سپاه کربلا افزود: این قرارگاه با تشریک مساعی با مطبوعات و خبرگزاری های استان سعی در انتشار سریع تر و دقیق تر برنامه های متنوع راهیان نور امسال دارد و خروجی تمام اخبار برنامه ها از طریق این قرارگاه رسانه ای انجام می پذیرد.

رضایی با اشاره به نصب دکل مخابراتی سپاه کربلا در خرمشهر گفت: این دکل 30 متری که توسط معاونت فناوری و اطلاعات و ارتباطات سپاه کربلا نصب شد نخستین دکل مخابراتی کشور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر می باشد و وظیفه تقویت پوشش بی سیم و دیتا و خطوط تلفن را برعهده دارد.

وی گفت: جشنواره «رسانه در راهیان نور» توسط روابط عمومی سپاه کربلا و با همکاری سازمان اردویی سپاه استان با هدف ارزیابی پوشش خبری رسانه های استان از برنامه های فرهنگی راهیان نور برگزار می گردد و از رسانه های برتر در این حوزه در همایش تجلیل از خادمین شهدای راهیان نور در سال آینده تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها