همه مردم ایران مدیون خون شهدا هستند

رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه غرب ارتش با بیان این که همه مردم ایران مدیون خون پاک شهیدان هستند گفت: دیدار و سرکشی از خانواده شهدای گرانقدر خود نوعی قدردانی از این عزیزان است.
کد خبر: ۲۳۱۵۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۹:۲۲ - 11March 2017
به گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، جمعی از روحانیون، طلاب، فرماندهان سپاه و بسیج و نیز برخی از مسئولان دانشگاه علمی و کاربردی فرهنگ و هنر شهر کرمانشاه با خانواده شهیدان در استان دیدار کردند.

در یکی از این دیدارها، مسئولان فوق با خانواده شهید "عزیز پاجربا" رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه غرب ارتش با شهدای گرانقدار شهر کرمانشاه دیدار و گفتگو کردند.

"فتاح مومنه" مدیر امور فرهنگی و روابط عمومی دانشگاه علمی و کاربردی کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ضمن ارائه بخش کوتاهی از زندگی نامه شهید "پابرجا"  گفت: شهدا و خانواده های آنان جایگاه بسیار بالایی در جامعه و کشور دارند و احترام به این قشر، در واقع احترام به ارکان نظام و انقلاب است.

خانم مؤمنه در ادامه گفت: امیداریم همانند گذشته، فرهنگ شهادت و ایثار در کشور جاری باشد و جوانان این مرزو بوم همیشه و در همه حال آماده دفاع از کیان مقدس جمهوری اسلامی باشند.

در ادامه این دیدار، حجت الاسلام و المسلمین سلیمانی، رئیس عقیدتی سیاسی قرارگاه غرب ارتش نیز ضمن قدردانی از شکیبایی و بردباری خانواده شهید پاربرجا گفت: تمام جامعه و یکایک افراد آن مدیون از فداکاری بی مثال و بی مانند شهدا هستند و امیدواریم که همیشه یاد و افتخارآمیزی شهدا، در روح و کالبد جامعه جاری و ساری باشد.

رییس عقیدتی و سیاسی قرارگاه غرب ارتش ادامه داد: دیدار و سرکشی از خانواده شهدای گرانقدر خود نوعی قدردانی از این عزیزان است؛ کسانی که برای حفظ کیان اسلام و ایران، از داشته های خود گذشتند و مایه سرافزار این خاک و آب شدند.

در ادامه این دیدار، فرمانده ناحیه مقاومت بسیح کرمانشاه نیز با ابراز خوشحالی از این دیدار، گفت: اگر امروز امنیتی در کشور می بینیم، همه حاصل فداکاری و از جان گذشتگی شهدای هشت سال دفاع مقدس می باشد که این خود جای تحسین دارد.

سرهنگ پاسدار جهانگیر کریمی ادامه داد: شهیدان هشت سال دفاع مقدس با کمترین امکانات در مقابل دشمنان تا دندان مسلح ایستادند و اجازه ندادند حتی یک وجب از این خاک به دست متجاوزان بخثی بیفتد.
 
منبع: حوزه
نظر شما
پربیننده ها