فرزند شهید حجت الاسلام سید عباس موسوی:

ملتی که شهدای خود را فراموش کرده‌­اند بی ارزش هستند

فرزند شهید حجت الاسلام والمسلمین سید عباس موسوی، اولین دبیر کل حزب الله لبنان ضمن تأکید بر احیا روز شهید گفت: احیای روز شهید، از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا ملتی که شهدای خود را فراموش کرده‌­اند مرده و بی ارزش هستند.
کد خبر: ۲۳۱۶۷۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۳ - 12March 2017

به گزارش دفاع پرس از خراسان رضوی، سید یاسر الموسوی فرزند شهید «حجت الاسلام والمسلمین سید عباس موسوی» اولین دبیرکل حزب الله لبنان که برای حضور در کنگره شهدای جهان اسلام به مشهد مقدس سفر کرده است از مرکز اسناد بنیاد شهید و امورایثارگران خراسان رضوی بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید اظهار داشت: احیای روز شهید، از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا ملتی که شهدای خود را فراموش کرده­ اند مرده و بی ارزش هستند.

فرزند شهید موسوی تأکید کرد: خانواده­ های شهدای جهان اسلام باید بر مقاومت و استمرار در راه جهاد و شهادت تلاش کنند و در مقابل توطئه ­های مستکبران و هر دشمنی که در مقابل این مسیر قرار می­ گیرد و همچنین تکفیری ها که با شعار اسلام موجب خونریزی در جهان شده­ اند ایستادگی و مقاومت کنند.

یاسر الموسوی افزود: یاد و خاطره شهدا باید در جامعه زنده بماند و هر فعالیتی که به این امر کمک می­ کند بسیار ارزشمند است.

وی خاطر نشان کرد: ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برای نسل امروز باید تبیین شود و جوانان بدانند که این فرهنگ اسلامی با خون شهدا به دست مردم رسیده است.

فرزند شهید موسوی ضمن قدردانی از کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی گفت: ارائه خدمات به خانواده­ های شهدا و جانبازان بسیار پسندیده و نیکو است.

گفتنی است استان خراسان رضوی 17 هزار شهید را تقدیم اسلام کرده است و اداره اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی اسناد مکتوب، چند رسانه ای، صوتی و آثار به جا مانده از شهدا را برای استفاده محققان در گنجینه ­­ای وسیع نگهداری می­ کند.

میانگین سند مکتوب برای هر شهید 64 برگ است که برای برخی از شهیدان 4هزار برگ سند وجود دارد، که 2700 دقیقه صوت شهدای والای مقام دوران دفاع مقدس نیز جزو همین اسناد است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار