فرمانده تیپ مستقل ۱۳۰ ارتش خراسان شمالی:

۲۳۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت سالروز ارتش جمهوری اسلامی برگزار می شود

سرهنگ ابراهیم گل گلی گفت: ۲۳۰ برنامه به منظور گرامیداشت سالروز ارتش جمهوری اسلامی در خراسان شمالی برگزار می شود.
کد خبر: ۲۳۵۱۷۷
تاریخ انتشار: ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ - 13April 2017

۲۳۰ برنامه به مناسبت گرامیداشت سالروز ارتش جمهوری اسلامی برگزار می شودبه گزارش دفاع پرس از خراسان شمالی، سرهنگ ابراهیم گل گلی، ارشد نظامی آجا در خراسان شمالی در نشست خبری به مناسبت 29 فروردین، سالروز ارتش جمهوری اسلامی اظهارداشت: دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، غبارروبی گلزار شهدا، تجلیل از بازنشستگان و برپایی رژه صبحگاهی در مرکز استان از مهمترین برنامه های سالروز ارتش جمهوری اسلامی در استان است.

 وی گفت: تیپ ۱۳۰ ارتش شهید دلجویان صبح ۲۹ فروردین ماه با انجام رژه صبحگاهی در مقابل مصلای امام خمینی (ره) بجنورد بار دیگر اقتدار نیروهای مسلح را به نمایش می گذارد.

فرمانده تیپ مستقل 130 ارتش خراسان شمالی با اشاره به سالروز شهادت اولین شهید مدافع حرم ارتش خراسان شمالی، گفت: 24 فروردین ماه، اولین یادواره شهید مرتضی زرهرن در شهرستان شیروان و با حضور مسئولان استانی و کشوری برپا می شود.

وی با اشاره به اینکه ارتش جمهوری اسلامی در این استان۷۲۶ شهید تقدیم انقلاب کرده است، افزود: با توجه به وجود شخصیت های بزرگی همانند شهید صفا در استان، اما آن طور که باید و شاید خوب نتوانسته ایم حق آنان را بجا بیاوریم و این مهم مغفول مانده است.

فرمانده تیپ مستقل 130 ارتش خراسان شمالی در خصوص عدم تخلیه پادگان بجنورد هم اظهار داشت: تا تکمیل و ساخت و ساز پادگان جدید در خارج از شهر به اتمام نرسد؛ پادگان فعلی تخلیه نخواهد شد.

وی افزود: تخلیه پادگان در داخل شهر طی سال های گذشته یک تصمیم عجولانه بود و مسئولان امر در آن زمان به تعهدات خود عمل نکردند.

سرهنگ گل گلی با بیان اینکه هم اکنون انتقال پادگان فعلی در داخل شهر به این زودی ها امکان پذیر نیست، یاد آور شد: باتوجه به اینکه مشکل تملک اراضی پادگان در خارج شهر در حال رفع است، قرار نیست پادگان به این زودی ها از داخل شهر تخلیه شود.

وی عنوان کرد: هم اکنون شرایط به گونه ای بوده که شهر پیشرفت کرده و وجود پادگان در داخل شهر مناسب نیست.

ارشد نظامی آجا در خراسان شمالی با اشاره به راه اندازی کلینیک عمومی و دندانپزشکی در جوار واحدهای مسکونی سازمانی در مرکز استان، افزود: این مرکز مجهز به دو یونیت دندانپزشکی و پزشک عمومی به منظور خدمات رسانی به خانواده و کارکنان شاغل و بازنشسته این سازمان و عموم مردم است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها