سردار باقر زاده:

آمار کشته‌های صهیونیستی در جنگ فعلی غزه بین 60 تا 120 نفر است

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: چنانچه آمار زخمی‌های اعلام شده از سوی رژیم صهیونیستی را مبنای محاسبات قرار دهیم، باید اظهار داشت که تاکنون حداقل 60 نفر از صهیونیست‌ها به هلاکت رسیده اند.
کد خبر: ۲۳۶۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۰ - 17July 2014

آمار کشته‌های صهیونیستی در جنگ فعلی غزه بین 60 تا 120 نفر است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس به نقل از فارس، سردار سرتیپ پاسدار سیدمحمد باقرزاده کارشناس تلفات انسانی جنگ درخصوص ارزیابی از میزان تلفات صهیونیستها در جنگ اخیر غزه، گفت: چنانچه آمار زخمیهای اعلام شده از سوی رژیم صهیونیستی را مبنای محاسبات قرار دهیم، باید اظهار داشت که تاکنون حداقل 60 نفر از صهیونیستها به هلاکت رسیدهاند.

فرمانده کمیتهی جستجوی مفقودین و مشاور عالی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در امور دفاع مقدس و ترویج فرهنگ شهیدان ادامه داد: البته با توجه به تردیدهای جدی که از آمار زخمیهای اعلام شده وجود دارد، این آمار حداقل به نصف کاهش یافته است و با این احتساب تعداد تلفات انسانی صهیونیستها باید دو برابر رقم فعلی یعنی 120 نفر تا این لحظه باشد.
 
این کارشناس تلفات انسانی جنگ بیان داشت: معمولاً در جنگهای رژیم صهیونیستی ضریب نسبت تلفات انسانی و مجروحین «یک» به 10 بوده است، بنابراین با قطعی شدن آمار دقیق زخمیها به راحتی میتوان میزان تلفات انسانی را در این جنگ ظالمانه صهیونیستها کشف کرد.
 
وی اظهار داشت: با توجه به اینکه از ساعت اولیه شروع جنگ، عموم مردم به پناهگاهها هجوم بردهاند به نظر میرسد عمده تلفات و زخمیها از افراد نظامی، پلیس و همچنین کارکنان بخشهای مختلف رژیم صهیونیستی است که ناگزیر در بیرون از پناهگاهها حضور داشتند.
 
سردار باقرزاده خاطرنشان کرد: تاکنون رژیم صهیونیستی از اعلام تلفات انسانی جنگ خودداری کرده است و ما بر مبنای قاعده محاسبات خود به این آمار دست یافتیم.

 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار