با حضور عاشقان راه ایثار و شهادت

آیین لیالی قدر در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد

آئین احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان با حضور عاشقان راه ایثار و شهادت در جوار شهدای انقلاب اسلامی در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۷۲۵
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۳ - 19July 2014

آیین لیالی قدر در گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برگزار شد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، همزمان با شب شهادت مولی الموحدین آئین احیای شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان و مراسم سوگواری شهادت مولای متقیان حضرت علی(ع) در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد.

این آیین سراسر معنویت و روحانیت با حضور عاشقان راه ایثار و شهادت در جوار فرزندان حضرت روحالله (ره) برگزار شد.
 
دلدادگان حریم امن الهی با حضور در کنار شهدای والامقام انقلاب اسلامی ایران ضمن راز و نیاز با خداوند متعال و طلب آمرزش و برکت بار دیگر با ارزشهای والای دین مبین اسلام و آرمانهای والای انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند و برای فرج حضرت بقیةالله الاعظم(عج) و اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سلامتی رهبر فرزانه انقلاب دست به دعا برداشتند.
 
زائران و مجاوران فرزندان غیور و دلیر انقلاب اسلامی در این شب عزیز و در جوار مرقد معمار کبیر انقلاب اسلامی برای نصرت و پیروزی مظلومان جهان نیز دعا کردند.
 
جمع کثیر زائران و مومنین خداجو از ساعتها قبل از برگزاری مراسم در گلزار شهدای بهشت زهرا سلامالله حضور یافته و به راز و نیار با باریتعالی پرداختند.
 
جمعیت انبوه زائران، پیر و جوان، زن و مرد و نسل سوم و چهارمیهای انقلاب و توسل آنها به اهل بیت(ع) و واسطه قرار دادن صالحان از ویژگیهای بارز این آیین معنوی و روحانی بود.
 
حضور پرشور خانواده معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران و عاشقان راه ایثار و شهادت غیرقابل وصف بود.

آیین احیای لیالی قدر به همت هیئت خیمه اهل بیت(ع)، سپاه حضرت سیدالشهدا(ع) استان تهران و امت حزبالله و شهید پرور برگزار شد.
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار