مدیر کل آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان:

معرفی فرهنگ ایثار و شهادت به نسل امروز از اولویت‌های آموزش و پرورش است

مدیر کل آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان گفت: شناساندان تاریخ ایثار و گذشت شهدای این مرز و بوم به نسل امروز جزو اولویت‌های ماست.
کد خبر: ۲۳۷۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۸ - 02May 2017
تاریخ ایثار شهدای این مرز و بوم به نسل امروز بشناسانیمقوام رضا میرحسینی در حاشیه برگزاری مراسم تقدیر از معلمین کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس اظهار داشت: امروز 12 اردیبهشت مصادف با سالروز شهادت استاد فرزانه شهید مطهری و بزرگداشت مقام معلم است.

وی ضمن تبریک به خانواده‌های بزرگوار معلم شهید استان افزود: ایثار و گذشت از خصلت‌های معلم محسوب می‌شود، شهدای معلم در اوج اخلاص در هشت سال دفاع مقدس جان خود را در راه میهن اسلامیشان گذاشتند.

میرحسینی گفت: خوشبختانه یک کنگره و یک یادواره شهدای فرهنگی و دانش‌آموز در کرمان برگزار شد و در آن با افتخار میزبان قدم‌های مبارک مادران، همسران و فرزندان شهدا بودیم.

مدیرکل آموزش و پرورش ناحیه دو کرمان ادامه داد: در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در اکثر مدارس طرح همکلاسی‌های آسمانی در حال اجرا است که در این طرح کلاس‌های درس به نام دانش‌آموزان شهید و معلمین شهید مزین می‌شود و دانش‌آموزان آن کلاس را با معرفی سیره و اخلاق آن شهید آشنا می‌نماید.

وی افزود: قطعاً دانستن و شناساندان تاریخ ایثار وگذشت شهدای این مرز و بوم به نسل امروز جزو اولویت‌های ما می‌باشد و امیداوریم در این راه قدم‌های بزرگی برداریم.

وی در پایان گفت: در روز معلم از جانبازان و ایثارگران فرهنگی تقدیر می‌شود و همچنین به مناسبت این ایام خجسته با خانواده شهید معلم در کرمان نیز دیدار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار