در محکومیت جنایات اسرائیل علیه مردم غزه

تجمع اعتراض‌آمیز دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی برگزار شد

تجمع اعتراض‌آمیز دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی در محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی صبح امروز در مقابل دفتر نمایندگی سازمان ملل در تهران برگزار شد.
کد خبر: ۲۳۸۶۹
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴ - 22July 2014

تجمع اعتراض‌آمیز دانش‌آموزان و فرهنگیان بسیجی برگزار شد

به گزارش خبرنگار دفاع پرس، حجتالاسلام والمسلمین "عبدالعلی گواهی" مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسولالله(ص) تهران بزرگ، طی سخنانی در این تجمع اعتراضآمیز اظهار کرد: زنان، مردان و کودکان غزه سالهاست که زیر ستم صهیونیسم کشته میشوند.

وی افزود: هنوز هیچ سازمان بینالمللی این حرکت ننگین را محکوم نکرده است، در این حال بعضی سازمانها به حمایت از این رژیم جنایتکار پرداخته و جنایت آنان را حق این رژیم دانستهاند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ، در ادامه سخنانش با اعتراض نسبت به سکوت کشورهای اسلامی در قبال جنایات صهیونیستها، خطاب به کارکنان دفتر نمایندگی سازمان ملل در تهران گفت: این جمع، نمایندگان ۷۵ میلیون ایرانی هستند که با تمام وجود از ملت غزه حمایت کرده و این موضوع را تکلیف خود میدانند.

حجتالاسلام گواهی افزود: آخرین خواسته ما این است که یا درب سازمان ملل را ببندید و یا از مظلومین عالم و بهخصوص مردم مظلوم غزه دفاع کنید.

بر اساس این گزارش، در این تجمع بیانیه سازمان بسیج دانشآموزی و فرهنگیان سپاه حضرت محمد رسولالله(ص) تهران بزرگ در دفاع از مردم غزه خوانده شد.

در بخشی از این بیانیه آمده است: ما فرهنگیان و دانش آموزان بسیجی شهر تهران با تأسی از رهبر آزاده خود، ظلم و جنایت آشکار رژیم جعلی اسرائیل و حمایت بی دریغ آمریکا از فرزند نامشروع خود در غزه را محکوم میکنیم.

در ادامه این بیانیه تاکید شده است: به سازمان ملل متحد و کسانی که به دروغ، پرچم حقوق بشر را به دست گرفتهاند هشدار میدهیم روز جهانی قدس نزدیک است و ادامه این رویه و حمایت آشکار در برابر این جنایات ددمنشانه و نقض قوانین بینالمللی نتیجهای جز بی اعتباری آنان در بین مردم جهان در پی نخواهد داشت.

خاطرنشان میشود، حاضران در این تجمع، شعارهای "مرگ بر آمریکا"، "مرگ بر اسرائیل"، "مجامع جهانی! واکنش واکنش" و "یا ایها المسلمون! اتحدو اتحدو" را سر دادند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار