توسط جانشین اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس البرز انجام شد؛

دیدار با خانواده شهید سیدعلی دهقان بنادکی

جانشین اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز به همراه تعدادی از همکاران خود به عیادت مادر شهید «سیدعلی دهقان بنادکی» رفت.
کد خبر: ۲۳۸۷۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۷ - 09May 2017
انسان زندانی این جهان استبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از البرز، سرهنگ حسین رفیعی جانشین اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز به همراه تعدادی از همکاران خود به عیادت مادر شهید والامقام «سیدعلی دهقان بنادکی» رفت.

شهید سیدعلی دهقان بنادکی در سال 1343 چشم به جهان گشود و در سن 14 سالگی با شروع درگیری‌های کردستان به نیروهای شهید چمران پیوست.

در طول چهار سالی که در جبهه بود چندین بار مجروح شد ولی هر بار قبل از بهبودی کامل مجددا به منطقه بر می‌گشت تا این‌که در تاریخ 30 بهمن 1362 در منطقه عملیاتی «طلائیه» به آروزی دیرینه‌اش رسید.

پیکر مطهر این شهید والامقام پس از تشییعی با شکوه در گلزار شهدای چهارصد دستگاه کرج در کنار سایر دوستان و همرزمانش به خاک سپرده شد.

شهید سیدعلی دهقان بنادکی در بخشی از وصیتنامه خود می‌نویسد:

کسی را که امام امت (ولایت فقیه) او را طرد می‌کند شما نیز او را طرد کنید و اگر کسی را تایید می‌کند شما نیز تاییدش کنید، حتی اگر از او نفرت داشته باشید، به امید سراسری شدن حکومت حضرت مهدی (عج).

اگر می‌خواهید من از شما راضی باشم، فقط مخصوص من دعا نکنید، در جای خلوت پیش خدا گریه کنید، برای تمامی سربازان حق دعا کنید تا خداوند تبارک و تعالی از شما راضی باشد.

انسان مانند یک زندانی در این جهان است، چون اگر در یک اتاق باشیم دید ما محدود است و دیگر از بیرون خبری نداریم. همین که انسان به این نقطه (شهادت) رسید، دیگر از همه چیز آزاد می‌شود و می‌تواند در همه حال و در هر جا و مکان حاضر شود.

در صدد استحکام بخشیدن به دینتان باشید و در مجالس عبادی، سیاسی و مساجد حاضر شوید. امید است که در نماز جمعه، این نماز دشمن‌شکن، چون برای وحدت است، فعالانه شرکت نمایید.

بارالها، جمیع مسلمانان و حقیر ذلیل را همراه آنان برای رسیدن به خودت و رضایت در این راه یاری بفرما. بارالها جمیع مسلمانان و حقیر ذلیل را در راه ولایت فقیه که همان ولایت امامان و انبیاء است ثابت قدم بگردان.

بارالها، پدران و مادران ما را از ما خشنود بگردان.

بارالها، لحظه‌ای ما را به خودمان واگذار نکن و تا نیامرزیدی از دنیا مبر.

آمین یا رب العالمین – 28 آبان 1361 – سید علی دهقان

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار