دیدار مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با خانواده شهیدان «شفیعی» و «ره‌انجام»

مدیرکل و کارکنان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد با خانواده‌های شهیدان «حمدالله شفیعی» و «محمدقلی ره‌انجام» از شهدای شهر یاسوج دیدار کردند.
کد خبر: ۲۳۹۲۹۵
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳ - 14May 2017
به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، سرهنگ امیرعباس آسمند با خانواده‌های شهیدان «حمدالله شفیعی» و «محمدقلی ره‌انجام» از شهدای شهر یاسوج دیدار کرد.
 
در این دیدارها که به مناسبت خجسته سالروز میلاد حضرت ولیعصر (عج) صورت گرفت، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک اعیاد شعبانیه به خانواده معظم شهدا اظهار داشت: بازماندگان شهیدان، ذخایر ارزشمند این نظام و انقلاب هستند و همه مسئولان باید با افتخار و سربلندی در خدمتگزاری به آنان پیش‌قدم شوند و ایثار آنها را سرلوحه کار خود قرار دهند.

وی افزود: سلسله برنامههای سرکشی از خانواده شهدا از یک سو به ما انرژی مضاعف در پیشبرد اهداف و رسالت محوله در امور را میدهد و از سوی دیگر موجب میشود که این عزیزان در جامعه احساس غربت نکنند و بدانند که قلب تمامی آحاد به عشق آنها میتپد.

در پایان این دیدارها، با اهدای لوح تقدیر و تابلوهای مزین به آیات کلامالله مجید از این خانوادهها تجلیل شد.

شهید «حمدالله شفیعی» در سومین روز از اسفندماه سال 1366 در منطقه عملیاتی جفیر شربت سرخ شهادت نوشید و شهید «محمدقلی رهانجام» نیز در بیست و سوم بهمن سال 1366 در منطقه ماووت به خیل عاشقان اباعبدالله(ع) پیوست.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها