سرهنگ رحمانی به دفاع پرس خبر داد؛

محور هراز بازگشایی شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: با توجه به اینکه عملیات راهسازی در محور هراز زودتر از زمان اعلام شده به پایان رسیده، این محور از امروز باز است.
کد خبر: ۲۳۹۴۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴ - 15May 2017
محور هراز بازگشایی شدسرهنگ «نادر رحمانی» رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس از بازگشایی محور هراز خبر داد و اظهار داشت: محور هراز که در روزهای شنبه، یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه به استثنای ایام تعطیلات رسمی و روز قبل و بعد از تعطیلات چند روزه به دلیل انجام عملیات راهسازی از تاریخ 16 اردیبهشت از ساعت 10 الی 17 مسدود شده بود و قرار بود تا امروز ادامه یابد، به دلیل پایان یافتن این عملیات از امروز این محور باز است.
 
وی در ادامه گفت: هم اکنون تردد وسایل نقلیه در جاده‌های کشور روان است و ترافیک سنگینی گزارش نشده است.
 
سرهنگ رحمانی بیان داشت: هم چنین شاهد بارش باران در بیشتر محورهای استان آذربایجان شرقی و محور ارومیه - سلماس در استان آذربایجان غربی هستیم.
 
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا خاطرنشان کرد: بعد از ظهر روز گذشته یک دستگاه اتوبوس با 18 نفر سرنشین در کیلومتر 35 محور خوسف - خور در استان خراسان جنوبی واژگون شد که در پی این حادثه 16 نفر به صورت سطحی و غیر سطحی مصدوم و به مراکز درمانی منتقل شدند.
 
وی در پایان علت این حادثه در بررسی‌های اولیه را تخطی راننده اتوبوس از سرعت مطمئنه عنوان کرد.
 
انتهای پیام/211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار