واکنش سردار جزایری به اظهارات تیلرسون؛

انتظارات وزیر خارجه آمریکا از رئیس‌ جمهور ایران حاکی از نادانی مقامات آمریکایی است

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح در واکنش به اظهارات وزیر امور خارجه آمریکا در مورد انتخابات ریاست جمهوری ایران، گفت: انتظارات وزیر خارجه آمریکا از رئیس جمهور ایران حاکی از نادانی مقامات آمریکا از جمهوری اسلامی ایران است.
کد خبر: ۲۴۰۱۰۰
تاریخ انتشار: ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱ - 21May 2017

انتظارات وزیرخارجه آمریکا از رئیس‌جمهور ایران حاکی از نادانی مقامات آمریکائی استبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرتیپ «سید مسعود جزایری» سخنگوی ارشد نیروهای مسلح و معاون ستاد کل نیروهای مسلح، در پی سخنان سخیف وزیر امور خارجه آمریکا در مورد انتخابات ریاست جمهوری کشورمان، اظهار داشت: انتظارات وزیر خارجه آمریکا از رئیس جمهور ایران حاکی از نادانی مقامات آمریکا از جمهوری اسلامی ایران است.

جزایری ادامه داد: مقاومت منطقه امروز در بهترین وضعیت خود قرار دارد و قادر است در برابر اقدامات نظامی و تروریستی به خوبی برخورد کند.

سخنگوی ارشد نیروهای مسلح یادآور شد: تنها راه صلح و آرامش در منطقه، خروج آمریکایی‌ها و دست کشیدن رژیم‌های وابسته و مرتجع منطقه از عملیات‌های تجاوزکارانه و  تروریستی علیه کشورهای مستقل است.

وی افزود: سیاست‌ها و اهداف نظامی جمهوری اسلامی ایران در یک روند تعریف شده و مشخص در حال انجام است و هیچ عاملی مانع این کار به حساب نمی‌آید.

سردار جزایری در پایان اظهار داشت: در شرایط امروز جهانی و منطقه و با توجه به وجود دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی، تداوم و سرعت‌دهی و عمق‌بخشی به اهداف دفاعی، از جمله سیستم‌های دفاعی موشکی از اولویت‌های کشورمان محسوب می‌شود.

گفتنی است؛ وزیر امور خارجه آمریکا در دیدار با وزیر دفاع عربستان گفته بود: از روحانی می‌خواهیم که آزمایش‌های موشکی ایران را متوقف کند.

انتهای پیام/211

نظر شما
پربیننده ها