امیر جعفری تهرانی:

عملیات بیت المقدس مقدمه پیروزی‌های بعدی بود

معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش با اشاره به نقش تکاوران و یگان هوادریای نداجا در عملیات بیت المقدس و آزادسازی خرمشهر، گفت: عملیات بیت المقدس مقدمه پیروزی‌های بعدی بود.
کد خبر: ۲۴۰۶۰۶
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶ - 24May 2017
عملیات بیت المقدس مقدمه پیروزی‌های بعدی بودبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر دریادار «پیمان جعفری تهرانی» معاون هماهنگ کننده نیروی دریایی ارتش در صبحگاه ستاد این نیرو که به مناسبت سالروز آزادسازی خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: عملیات بیت المقدس مقدمه پیروزی در عملیات‌های بعدی بود و عملیاتی بود که در آن حدود 17 هزار عراقی به اسارت درآمدند که این نشانگر گستردگی این عملیات و دست برتر رزمندگان ما است.

وی افزود: در این عملیات نمی‌توان نقش تکاوران نیروی دریایی ارتش را نادیده گرفت، تفنگداران و تکاوران نداجا از سوی شمال خرمشهر وارد شهر شدند و دوشادوش رزمندگان شروع به آزادسازی کردند.

معاون هماهنگ کننده نداجا خاطرنشان کرد: در این عملیات، هوادریای نیروی دریایی ارتش نقش بی نظیری را ایفا کرد. هواناوها و قایق‌های نیروی دریایی شمار زیادی از نیروها را ترابری کردند و به جهت تجهیزاتی که در اختیار نیروی دریایی بود موجبات عبور رزمندگان از رودخانه کارون فراهم شد.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار