سردار مهری تشریح کرد؛

تمهیدات پلیس برای طرح ویژه ترافیک مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)/ کاهش 10 درصدی جان‌باختگان سوانح رانندگی نوروز 96

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از تمهیدات ویژه پلیس برای برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) خبر داد.
کد خبر: ۲۴۱۴۸۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱ - 30May 2017
تمهیدات پلیس برای طرح ویژه ترافیک مراسم سالگرد ارتحال امام(ره)/ کاهش 10 درصدی جان‌باختگان سوانح رانندگی نوروز 96به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «تقی مهری» رئیس پلیس راهور ناجا در پنجاه و هشتمین جلسه کمیته اجرای طرح‌های ترافیکی اظهار داشت: این جلسه با حضور همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی به منظور بررسی وضعیت طرح نوروزی 96 و طرح‌های ترافیکی ویژه مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)، عید سعید فطر و تابستان برگزار شد؛ در این کمیته اقدامات و روش‌های اتخاذ شده در طرح‌های مذکور از سوی مسئولان دستگاه‌های ذیربط مورد بررسی قرار گرفت.

وی با اشاره به افزایش 10 درصدی تردد و نیز افزوده شدن 2 میلیون وسیله نقلیه (خودرو و موتورسیکلت) به چرخه ترافیک در سال 95، گفت: در نوروز 96 نسبت به مدت مشابه در سال گذشته شاهد کاهش 10 درصدی جان باختگان سوانح رانندگی بوده‌ایم که این نتیجه رعایت قوانین و مقررات از سوی شهروندان و نیز تعامل و هماهنگی دستگاه‌های مسئول در این امر است.

رئیس پلیس راهور ناجا به اتخاذ طرح‌های ویژه ترافیکی مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اشاره کرد و افزود: به علت تقارن مراسم امسال با ماه مبارک رمضان، این مراسم متفاوت برگزار می‌شود چرا که ساعت اجرای آن به بعد از ظهر موکول شده است.

سردار مهری با بیان اینکه شاهد کاهش میزان زائران شرکت کننده در این مراسم هستیم، گفت: پیش بینی شده زائران استان‌های همجوار و نزدیک به تهران نظیر اصفهان، سمنان و البرز در این مراسم شرکت کنند.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه محدودیت و ممنوعیت‌های تردد در این مراسم مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد، خاطر نشان کرد: مراسم سالگرد ارتحال در بعد از ظهر روز 14 خرداد ماه برگزار می‌شود و بر اساس تدابیر اتخاذ شده، پلیس اتوبوس زائران را از مبدأ تا مقصد و یا بالعکس اسکورت می‌کند.

وی ادامه داد: با هماهنگی و تعامل کلیه دستگاه‌های مسئول، امیدواریم مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) به نحو شایسته‌ای برگزار و شرایط مطلوبی برای ارائه خدمات به زائران شرکت کننده در این مراسم داشته باشیم.

رئیس پلیس راهور ناجا با اشاره به اینکه این مراسم پس از پایان افطار خاتمه می‌یابد، از زائران خواست با توجه به تاریکی هوا برای بازگشت، با صبر و حوصله بیشتر و نیز رعایت قوانین و مقررات و توجه به توصیه‌های پلیس به سلامت به مقصد برسند.

سردار مهری با بیان اینکه برای اتوبوس‌های زائران نیروهای اسکورت پیش بینی شده، ادامه داد: همچنین عوارضی تهران – قم و نیز مبادی منتهی به حرم در روز سالگرد ارتحال امام (ره) رایگان خواهد بود.

وی از اجرای طرح ویژه تابستانه از اول تیرماه خبر داد و گفت: این طرح با آماده باش و هماهنگی کلیه دستگاه‌های امدادی و خدماتی در سراسر کشور آغاز خواهد شد؛ همچنین طرح ویژه عید سعید فطر نیز با توجه به تعطیلات متفاوت آن با سفرهای تابستانی همزمان می‌شود.

رئیس پلیس راهور ناجا با اعلام اینکه بیشترین تردد در محورهای هراز و کندوان انجام می‌شود، از اجرای طرح‌های ویژه و اعمال محدودیت‌های مقطعی در این مسیرها خبر داد.

سردار مهری در خاتمه خاطر نشان کرد: امیدواریم با هماهنگی و تعامل دستگاه‌های امدادی و خدماتی در طرح تابستانی و نیز رعایت قوانین و مقررات از سوی شهروندان شاهد کاهش جان باختگان سوانح رانندگی باشیم.
 
انتهای پیام/211
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار