عزتمندی و استقلال طلبی بزرگ ترین ثمره انقلاب اسلامی ایران بود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بیانیه ای عزتمندی و استقلال طلبی را بزرگ ترین ثمره شکل گیری نظام مقدس انقلاب اسلامی ایران اعلام کرد.
کد خبر: ۲۴۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹ - 04June 2017

به گزارش دفاع پرس از استان مرکزی، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی در بیانیه ای به مناسبت سالگرد ارتحال بنیان گذار کبیر انقلاب اسلامی امام خمینی(ره) عنوان کرد: نظام جمهوری اسلامی ایران از بزرگ‌ترین ثمرات و دستاوردهای همان نهالی است که به دست امام راحل در پانزده خرداد 1342 کاشته شد و در بیست و دوم بهمن 1357 به ثمر نشست تا عزت و شرافت و کرامت را برای بشریت به ارمغان آورد.

در این بیانیه آمده است:احیای روحیه انقلابی گری و تلاش برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان نظام با اشاعه مکتب امام راحل میسر می‌شود.

این بیانیه می افزاید:خرداد، ماه فراق مرزبان حماسه و ایثار است که ستایش تمام عصرها و نسل‌ها را در پیشگاه خویش برانگیخته است، ماه وداع با پاک مردی است که با آمدنش شب‌های تاریک و بی‌فروغ را به صبح دل‌انگیز و سپید رهایی مبدل ساخت.

در ادامه این بیانیه عنوان می کند:چهاردهم خرداد روز عروج ملکوتی آن پیرمراد سفر کرده و حدیث ماندگار عشق ملتی است که در پی تحقق آرمان‌های والای انسانی اسلامی علیه حکام خودکامه و وابسته به غرب قیام کرده‌اند و این رمز ماندگاری مکتب خمینی کبیر است که امروز پس از گذشت 27 سال از رحلت آن بزرگ‌مرد با شکستن تمامی حصارهای زمانی و مکانی پیام انقلاب اسلامی را به آن‌سوی مرزهای سیاسی، جغرافیایی ایران اسلامی رسانده است.

این بیانیه اعلام می کند:در فرهنگ غنی انقلاب اسلامی و در حافظه تاریخی ملت شجاع، مؤمن و مبارز ایران اسلامی برای همیشه نیمه خرداد بانام و یاد خمینی کبیر، آن بزرگ‌مرد تاریخ‌ساز عجین شده و پیوندی ناگسستنی و پررمزوراز دارد.

این بیانیه در پایان با اشاره به کمیته های اجرایی به منظور گرامیداشت مراسم ویژه ارتحال عنوان کرد:شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان مرکزی و کمیته اجرایی مراسم 14 و 15 خرداد در این بیانیه با گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین 15 خرداد 42 از عموم مردم انقلابی و قدرشناس استان مرکزی برای حضور پرشور و باصلابت در آیین بزرگداشت بیست و هشتمین سالگرد ارتحال امام راحل و تجدید میثاق با آرمان‌های رفیع انقلاب اسلامی و رهبری عظیم الشان دعوت کرد.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها