هاشمی نژاد در گفت‌وگو با دفاع پرس:

منافقین در صدد حذف اسناد ترورهای خود هستند

رئیس بنیاد هابیلیان گفت: خانواده شهدای ترور به دنبال اسناد عمده ترور منافقین هستند و منافقین هم به دنبال حذف کردن این اسناد بوده و به شدت از موضوع افشای آن گریزانند.
کد خبر: ۲۴۲۴۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۸ - 07June 2017
منافین در صدد حذف اسناد ترورهای خود هستند

«سید محمد جواد هاشمی نژاد» رئیس بنیاد هابیلیان در گفت و گو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با اشاره به برنامه های این بنیاد در سال 96 اظهار داشت: با توجه به تغییراتی که در منطقه شاهد آن هستیم و بحث تروریست در منطقه و همچنین وضعیت کشور، در سطح روابط خود با دیگر کشورها امسال پیش بینی اجرای برنامه هایی خاص با مخاطبان خاص را داریم.

وی تصریح کرد: انتشار چهار فصلنامه با عنوان مطالعات تروریست که توزیع عمومی خواهد شد، سرگذشت‌پژوهی 500 شهید ترور و برگزاری سه یادواره و پنج نشست با خانواده شهدای ترور از دیگر برنامه بنیاد هابیلیان است.

رئیس بنیاد هابلیان تصریح کرد: نشست خانواده شهدای ترور در تهران و استان هایی که درگیر بحث تروریسم هستند برگزار می شود که موضوع محوری نشست ها جنایات تروریستی در کشور و اهداف و پشت پرده حامیان گروهک ها است.

هاشمی نژاد عنوان کرد: تدوین و چاپ روزشمار وقایع تروریستی سال های 57 و 58 به چاپ رسیده بود که در حال تدوین و چاپ روزشمار وقایع سال های 59 و 60 هستیم.

رئیس بنیاد هابیلیان همچنین از تدوین ویژه‌نامه‌هایی با موضوع منافقین و برگزاری نمایشگاه های بصیرت و جریانشناسی نفاق در مراکز علمی، دانشگاهی و اداری خبر داد.

وی همچنین به تالیف کتابی با عنوان «منافقین از دیدگاه نویسندگان و مطبوعات جهان عرب و غرب» اشاره کرد و بیان داشت: با توجه به حضور گروهک منافقین در کشور آلبانی و فصل جدید حضور آنان در جامعه اروپایی، لازم است در این زمینه خانواده شهدا ورود پیدا کنند. قرار است سایتی به زبان آلبانی تاسیس کنیم تا در آن با مخاطبین آلبانی‌زبان و مسئولان این کشور ارتباط داشته باشیم.

هاشمی نژاد به تاثیر اقدامات صورت گرفته در بنیاد هابیلیان اشاره کرد و گفت: سلسله اقداماتی در جهت روشنگری با شخصیت های موثر کشورهای غربی و جامعه مطبوعاتی و رسانه ای آنها داشته ایم و بسیاری از تحلیل ها و بحث های مطرح شده در بنیاد هابیلیان در رسانه هایشان منعکس شده است.

وی همچنین به واکنش منافقین و تهدیدهای آنها در طی سال ها نسبت به بنیاد هابیلیان اشاره کرد و اظهار داشت: از بدو تشکیل مجموعه هابیلیان، شاهد واکنش تند و تهدیدگرانه این گروهک بوده ایم و تبعا ضربات موثری به حرکت های آنان زده ایم.

رئیس بنیاد هابیلیان تصریح کرد: خانواده شهدای ترور به دنبال اسناد عمده ترور منافقین هستند و منافقین به دنبال حذف کردن این اسناد بوده و به شدت از موضوع افشای آن گریزانند.

وی همچنین از برگزاری کنگره بین‌المللی مبارزه با تروریست در هشتم شهریورماه خبر داد و عنوان کرد جزئیات برنامه در آینده اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها