بروجردی:

ضربه مهلک سپاه به داعش هشداری برای حامیان تروریسم در منطقه است

رئیس کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: ضربه مهلک سپاه به مواضع داعش هشداری برای حامیان تروریسم در منطقه تلقی می‌شود.
کد خبر: ۲۴۴۱۲۷
تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸ - 19June 2017
ضربه مهلک سپاه به داعش هشداری برای حامیان تروریسم در منطقه است

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس، علاء‌الدین بروجردی رئیس کمیسیون امنیت‌ ملی و سیاست‌ خارجی مجلس شورای اسلامی با اشاره به حمله موشکی ایران به مقر تروریست‌های تکفیری در دیرالزور سوریه، اظهار داشت: این حرکت نمادی از اقتدار جمهوری اسلامی و مرحله جدیدی در مبارزه با تروریسم در منطقه بود.

وی افزود: این حرکت علاوه بر اینکه ضربه مهلکی به مرکز داعش در داخل سوریه وارد کرد، هشداری برای همه حامیان تروریسم در کشورهای منطقه و فرامنطقه تلقی می‌شود.

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی مجلس با بیان اینکه جمهوری اسلامی در مبارزه با تروریسم جدی است، تصریح کرد: همه باید متوجه باشند، آنچه در جلسات سرویس‌های اطلاعاتی کشورها می‌گذرد و چند تروریست را مأمور به اعزام به داخل کشور می‌کنند، با چنین پاسخ‌هایی نیز رو به‌رو می‌شوند و ادامه این روند پاسخ‌های جدی‌تری را به همراه خواهد داشت.

بروجردی ادامه داد: این حرکت از بُعد راهبردی نشان داد که جمهوری اسلامی ایران توان آن را دارد که از هر نقطه‌ای از داخل خاک کشور مرکز تروریست‌ها را صدها کیلومتر دورتر با دقت نقطه‌زن هدف قرار دهد.

وی افزود: این توانمندی باید به عنوان هشداری برای بازدارندگی تروریست‌ها و حامیان آنها باشد و اطمینان داشته باشد که هر حرکت دیگری با پاسخ‌های جدی‌تر و شدیدتر روبرو می‌شود.

رئیس کمیسیون امنیت‌ملی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: سپاس صمیمانه خود را تقدیم دستان توانمند و ارزشمند سپاه پاسداران که این حرکت غرورآفرین را رقم زدند، می‌کنیم و این دستان را باید بوسید.

انتهای پیام/ 151
نظر شما
پربیننده ها