شیعه و سنی با «حفظ وحدت و انسجام» در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی می‌کنند

فرمانده سپاه شهرستان سروآباد گفت: همه مردم ایران اسلامی با حفظ وحدت و انسجام در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی می‌کنند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.
کد خبر: ۲۴۴۴۲۲
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳ - 20June 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، سرهنگ «جعفر غفاریان»، فرمانده سپاه شهرستان سروآباد  ظهر امروز در یادواره شهدای رمضان سروآباد که با حضور جانشین فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان، مسئولان استان و شهرستان در حسینیه سپاه این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر ماه مبارک رمضان اظهار داشت: برگزاری یادواره شهداء میعادگاه عشق و تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های بزرگ انقلاب است.

وی گفت: در دوران جنگ تحمیلی تمام انسان‌های آزاده از کُرد، فارس، ترک، بلوچ و سراسر کشور در میادین جنگ علیه استکبار جهانی جنگیدند و از هیچ تلاشی دریغ نکردند.

فرمانده سپاه شهرستان سروآباد تصریح کرد: ایثارگری‌ها، رشادت‌ها و فداکاری‌های نیروهای انقلابی در دوران جنگ تحمیلی سبب شد که اسلام و دین ناب محمدی را زنده نگه دارند و امنیت، آسایش و آرامش کنونی را برای ما به ارمغان آوردند.

وی گفت: امروزه همه مردم ایران اسلامی و مسلمانان شیعه و سنی با حفظ وحدت و انسجام زیر سایه پرچم جمهوری اسلامی زندگی می‌کنند و مشکلی با هم ندارند.

غفاریان افزود: همه مردم ایران اسلامی با وحدت و انسجام در برابر توطئه‌های دشمنان ایستادگی می‌کنند و از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

در پایان این مراسم از نرم‌افزار جامع شهدای شهرستان سروآباد رونمایی و از  49 خانواده معظم شهداء تجیل شد.

منبع: تسنیم

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار