سرورى در گفت‌وگو با خبرگزاری دفاع مقدس:

امروز دست‌های پنهان امریکا از آستین داعش بیرون آمده است

عضو شورای شهر تهران، داعش را گروهکی تروریستی، منحرف و مرتجع دانست و افزود: آنها بر خلاف ادعایشان به‌دنبال خلافتی در امتداد خلافت نبوی نیستند، بلکه در پی خلافتی در امتداد حکومت صهیونیست‌های کودک‌کش هستند.
کد خبر: ۲۴۴۶۸
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۱:۰۱ - 04August 2014

امروز دست‌های پنهان امریکا از آستین داعش بیرون آمده است

پرویز سروری، عضو چهارمین دوره شورای شهر تهران، نماینده دورههای هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی و عضو هیئت مؤسس شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، در گفتوگو با خبرگزاری دفاع مقدس، در خصوص ارتباط میان گروهک تروریستی داعش و رژیم غاصب صهیونیستی گفت: سرکردگان گروهک تروریستی داعش ادعای خلافت و امارت اسلامی دارند و عملکرد خودشان را در امتداد خلافت رسول الله میدانند و معتقدند که اسلام ناب را، آنها میتوانند اجرایی کنند و سنت پیامبر را آنها اعاده می کنند! اما امروز براساس نص صریح قرآن که میفرماید، "فمن یتولکم منهم فانه منهم" (کسی که با آنها طرح دوستی بریزد و سرپرستی و دوستی آنها را بپذیرد در اصل از آنهاست)، در زمانی که تمام کفر علیه ملتی مظلوم، بی دفاع، محاصره شده، تمام ظرفیتشان را بهکار گرفتهاند، چطور است که گروهک مدعی اسلام نبوی! به حامیان مردم مظلوم و تحت محاصره غزه حمله میکند و نوک پیکان حمله آنها به جای اینکه به طرف اسرائیلیها باشد به طرف جمهوری اسلامی، کانون حمایت از غزه، قرار میگیرد؟

 سروری ادامه داد: چطور می شود که در روز قدسی که همه ملتهای مسلمان به خروش میآیند تا از حقانیت و مظلومیت ملت فلسطین حمایت کنند و پرچم اسلام را در مقابله علیه کفار به اهتزاز دربیاورند، داعش در مناطق تحت تصرف خود این حرکت را ممنوع کرده و هرکس مبادرت به تظاهرات کند را با مجازاتهای وحشیانه مورد غضب قرار میدهند؟

وی افزود: اینها همه نشان میدهد که آنها خلافتی در امتداد خلافت نبوی ندارند بلکه خلافتی در امتداد حکومت صهیونیستهای کودککش دارند و امروز به اعتقاد من دستهای پنهان امریکاییها از آستین داعشیها بیرون آمده و علیه مقاومت بهکارگیری شده است.

عضو چهارمین دوره شورای شهر تهران، در تحلیل و ارزیابی همکاری همهجانبه سران کشورهای اسلامی عربی با داعشیها و متقابلاً بی توجهی آنها به مردم مظلوم و بی دفاع غزه، اظهار داشت: این تحرکات نیز در راستای همان جریان امریکایی است که متأسفانه در حمایت از گروهکهای تکفیری و صهیونیستها با دلارهای نفتی عربستان سعودی، تجهیزات کشورهای اسلامی مثل اردن، قطر، مصر و امارات و کمکهای بی دریغ آنها، تلاش میشود به جای حمایت از مردمان مسلمان مورد ظلم قرار گرفته، بهویژه ساکنان بی دفاع غزه در مواجهه با وحشیگریهای صهیونیستها، به مردم غزه برای تسلیم و خلع سلاح آنها فشار بیاورند.

نماینده دورههای هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی گفت: اینها همه نشان میدهد که یک طرح پشت پردهای توسط آمریکایی ها و به دست کشورهای مرتجع منطقه برای محکوم کردن جریان مقاومت در حال جاری شدن است.

سروری با تاکید بر اینکه، به خوبی آشکار است که همه مظاهر مقاومت  مورد حمله قرار گرفته است، افزود: از یک طرف حمله های وحشیانه علیه سوریه به عنوان پیشقراول مقاومت صورت می گیرد و تلاش میکنند ظرفیت مقاومت را تهی کنند و از طرف دیگر به حماس حمله میکنند، در سویی دیگر عراق را مورد تهاجم قرار میدهند و حزبالله را تحت فشار قرار میدهند و از همه مهمتر تیرهای اصلی خودشان را به سمت جمهوری اسلامی نشانه میروند!

وی در ادامه اظهار داشت: این تحرکات گویای آن است که امریکا امروز مصمم شده پرونده مقاومت را در منطقه ببندد و جریان سازش را به عنوان جریان مقبول و همراه با اسرائیل حاکمیت ببخشد و در رأس آن کشورهایی مثل عربستان، مصر، اردن، امارات و قطر قرار دارند و پرواضح است که این جریان یک جریان هدایت شده از طرف آمریکایی هاست.

عضو هیئت موسس شورای مرکزی جمعیت رهپویان انقلاب اسلامی، در ارتباط با تحرکات و وحشیگریهای داعشیها در مناطق مرزی ایران و نگرانی مرزنشینان عزیز، با بیان اینکه، ملت ایران خصوصاً مرزنشینان غیور بدانند که جریان داعش عددی نیست که بتواند به مرزهای ما تعرض کند، گفت: تمام کشورهای منطقه به اضافه اسرائیل و آمریکا قدرت کوچکترین تعرضی به جمهوری اسلامی را ندارند و در صورت کوچکترین تعرض، منطقه جهنمی علیه آنها خواهد شد.

 عضو چهارمین دوره شورای شهر تهران، افزود: داعشیها بهدنبال این هستند که عقبه استراتژیک جمهوری اسلامی را بزنند و آنها معتقدند حماس، حزبالله، عراق و سوریه عقبه استراتژیک جمهوری اسلامی هستند و به همین دلیل آنها را مورد حمله قرار می دهند تا بتوانند خودشان را به مرزهای جمهوری اسلامی نزدیک کنند.

سروری در پایان تاکید کرد: همگان بدانند که در سال های اخیر هر حرکتی که امریکایی ها و اسرائیلی ها و دشمنان انقلاب اسلامی جهت ضربه زدن به منافع جمهوری اسلامی انجام داده اند به فرصت بزرگی برای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تبدیل شده و از این نظر من فکر می کنم که ظرفیتهای دفاعی و قدرت مردمی جمهوری اسلامی در مرتبهای است که نه داعش، نه اسرائیل و نه حتی آمریکا قدرت هیچگونه تعرضی را علیه ما ندارند.

گفت و گو از: رسول شادمانی

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار