نماینده ولی فقیه در سپاه:

مقابله با نظام سلطه و استکبار از اصول انقلاب در مقابله با دشمنان است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مقابله با نظام سلطه و استکبار را از دیگر اصول انقلاب در مقابله با دشمنان خواند و گفت: امام و رهبر انقلاب بارها تاکید کرده‌اند که هیچ راهی برای سازش با آمریکا وجود ندارد و بقای انقلاب جز با مقابله با آمریکا امکان‎پذیر نخواهد بود.
کد خبر: ۲۴۴۸۸۱
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۹ - 23June 2017
اکنون آمریکایی‏ ها احیای جهان اسلام با محوریت ایران را خطر بزرگ قلمداد می‏ کنند.به گزارش دفاع پرس از شهرکرد، حجت‌الاسلام علی سعیدی در اجتماع عظیم مردم حاضر در راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرکرد، با اشاره به نقش بزرگ انقلاب اسلامی در برابر توطئه‏های استکبار در منطقه، اظهار داشت: در سال‌های اخیر دشمنان و نظام استکباری چندین حلقه را برای تسلط بر منطقه غرب آسیا و جهان اسلام، جریان انرژی و مقابله با حرکت جهانی اسلام در دستور کار خود قرار داده بود.

وی تجزیه جغرافیای اسلام را نخستین حلقه دشمن در مقابله با حرکت اسلام دانست و افزود: در گذشته عثمانی و اکنون نیز دشمن درصدد تجزیه عراق و سوریه است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چهره‌سازی، مهره‌سازی و رهبرسازی را از دیگر حلقه‌های دشمن خواند و اظهار کرد: استعمار کهنه جای خود را به استعمار نو داد و سربازان یونیفورمدار آمریکایی در کشورهای اسلامی اغتشاش ایجاد میکردند.

وی اختلاف بین فرقه ه‏ای جهان اسلام، مسلک‏سازی و ایجاد کشور اسرائیل را از دیگر حلقههای دشمن برای مقابله با حرکت اسلام در جهان برشمرد و تصریح کرد: آمریکایی‏ ها بعد از سقوط شوروی خود را رهبر جهان خواندند که مصداق سخن فرعون است. استکبار با این پنج حلقه به دنبال جلوگیری از اتحاد قاره آفریقا و آسیا تضعیف جریان انرژی و ایجاد امپراطوری از نیل تا فرات و مقابله با جهان اسلام بودند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه آمریکایی‏ ها تهدیدات بزرگ خود در جهان را دو تهدید سرخ و سبز می‏دانند، ادامه داد: تهدید سرخ احیای مجدد شوروی با محوریت روسیه و تهدید سبز حرکت گسل مقتدر جهان اسلام است.

حجت‌الاسلام سعیدی عنوان کرد: بیش از 540 میلیارد بشکه ذخیره فسیلی در غرب آسیا، 35 میلیون متر مربع در اختیار جهان اسلام و جمعیت آماده برای حرکت و مقابله با استکبار جهانی دشمنان را به وحشت انداخته است.

وی خطر تهدید سبز با محوریت جمهوری اسلامی ایران را جدی‌تر از تهدید سرخ برای دشمنان دانست و افزود: اکنون آمریکایی‏‌ها احیای جهان اسلام با محوریت ایران را خطر بزرگ قلمداد می‏کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توطئه فرهنگی، نظامی و طراحی جریان‏های افراطی را از شاخصترین اقدامات دشمن برای مقابله با جهان اسلام خواند و اظهار کرد: حمله به مقدسات دینی، اسلام هراسی، توهین به مقدسات و پیامبر، حمله به لبنان، غزه، افغانستان و عراق و ایجاد طالبان و القائده مواردی از این توطئههاست.

وی با بیان اینکه دشمن سه مدل برای مقابله با ایران طراحی کرده است، تصریح کرد: مدل افراطی وهابیگری، مدل سکولاریستی و مدل شیعه لندنی از بارزترین این مدلها هستند.

حجت‌الاسلام سعیدی عنوان کرد: آمریکایی‌ها میخواستند با این مدل‌ها بر منطقه غرب آسیا مسلط شوند، اما انقلاب اسلامی در مقابل این توطئهها شجاعانه ایستادگی کرد.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اصول ثابت جمهوری اسلامی در مقابل دشمنان که امام راحل بنیان گذار آنان بوده و رهبری نیز از آنان پیروی مینمایند، گفت: هدایت و تکیه بر محور مقاومت نخستین اصل است که رهبر فرزانه انقلاب با هوشیاری بر ایستادگی محورهای مقومت در سوریه و عراق تاکید کردند.

وی مقابله با نظام سلطه و استکبار را از دیگر اصول انقلاب در مقابله با دشمنان خواند و افزود: امام و رهبر انقلاب بارها تاکید کرده‌اند که هیچ راهی برای سازش با آمریکا وجود ندارد و بقای انقلاب جز با مقابله با آمریکا امکانپذیر نخواهد بود.

حجت‌الاسلام سعیدی تغییر در مقابل قدرت را اصل سوم از این اصول دانست و اظهار کرد: اسرائیل در 35 سال قبل از انقلاب در تمام جنگهای خود پیروز بود ولی پس از انقلاب حتی در یک جنگ هم پیروز نشده است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دفاع از مظلومین و ستمدیدگان جهان، تکیه بر قدرت دفاعی ملی و استحکام درونی نظام و قدرت را از دیگر اصول انقلاب در مقابله با دشمنان برشمرد و ادامه داد: شلیک موشک ها بر سر داعش جنبه دفاعی و بازدارندگی دارد تا تمام دشمنان بفهمند که اگر به انقلاب اسلامی دهن کنجی کنند جوابی دندان شکن خواهید دید.

وی با اشاره به شلیک شش موشک به مقر فرماندهی تروریست‏های داعش در سوریه، اظهار کرد: در این حمله بیش از 170 نفر از اعضای داعش به هلاکت رسیدند و تجهیزات بسیاری از آنان نابود شد و این ضرب شست سپاه انقلاب اسلامی در مقابل دشمنان بود.

حجت‌الاسلام سعیدی با اشاره به تاکید مکرر رهبری بر تکیه به قدرت درونی و استفاده از ظرفیت‏های داخلی، عنوان کرد: راه برگشت به درون و استفاده از ظرفیتهای داخلی باز است.

وی با بیان اینکه ایران در عرصه منطقه و بین الملل برای ملتهای مظلوم بسیار عزیز و برای دشمنان بسیار قدرتمند است، تصریح کرد: عربستان و دیگر دشمنان پیام موشک‏‌های ایران را به خوبی دریافته‌اند هرچند انقلاب اسلامی دارای روحیه بردباری است.

حجت‌الاسلام سعیدی در پایان با تاکید بر اینکه ما امانت دار انقلاب هستیم، گفت: انقلاب گری و استفاده از مردم، دولت، شورا، خبرگان و حوزههای انقلابی رمز پیروزی ماست.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار