پایان پنجمین دوره جشنواره سراسری حدیث ارتش

پنجمین دوره جشنواره سراسری حدیث ارتش جمهوری اسلامی ایران، صبح امروز با معرفی نفرات برگزیده، در مرکز همایش‌های کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش پایان یافت.
کد خبر: ۲۴۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۵ - 06August 2014

پایان پنجمین دوره جشنواره سراسری حدیث ارتش

به گزارش خبرنگار دفاعی دفاع پرس، "حجتالاسلام واحدی" معاون فرهنگی روابط عمومی آجا در این مراسم که با حضور مقامات عالیرتبه لشکری در مرکز همایشهای کوثر برگزار شد، با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ اهل بیت(ع) در سطح جامعه اظهار داشت: یکی از افتخارات و اقدامات سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزاری همین جشنوارههاست که در سطح کشور نظیر و نمونهای ندارد.

وی افزود: در سال اول، برگزاری این حرکت فرهنگی باهماندیشی صورت گرفت، اما هرساله که جلوتر میرویم متوجه میشویم که این جشنواره با غنای محتوایی و با محاسن بیشتر برگزار میشود.

واحدی گفت: در این جشنواره بیش از ۶ هزار نفر از خواهران و برادران در سطح نیروهای چهارگانه ارتش شرکت کردهاند که ۳۹ نفر آنها بهعنوان نفرات برگزیده در این مراسم حضور دارند.

وی با اشاره به نقش ارشادی و هدایتگرایانه احادیث اهل بیت(ع) در زندگی افراد گفت: کلام اهل بیت(ع) نیازی به تفسیر و تشریح ندارد، زیرا به حد کافی صریح، شفاف و واضح است و مردم با رغبت کامل آن را میپذیرند.

بر اساس این گزارش، "سرلشکر سلیمی" فرمانده سابق کل ارتش، "امیر خرمطوسی" جانشین رئیس ستاد ارتش، "امیر محمودی" معاون اجرایی ارتش، "امیر اسماعیلی" فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء، "امیر حسنی" جانشین معاونت طرح و برنامه ارتش، "حجتالاسلام صفایینژاد" رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا و "حجتالاسلام سید محمدعلی آل هاشم" رئیس عقیدتی سیاسی آجا از حاضران در این مراسم هستند.

اسامی نفرات برگزیده جشنواره به این شرح است: نفر اول در بخش حدیث خواهران مرضیه گنجی از نهاجا،  نفر اول در بخش حدیث کارکنان پایور سید تقی حسنی از ستاد آجا، نفر اول بخش حدیث کارکنان وظیفه غلامحسین اسماعیلی از پدافند هوایی، نفر اول حدیث دانشجویان آجا حسین هاشمی از نزاجا، نفر اول حدیث دانشجویان و طلاب برادر امین شریفی از پدافند هوایی، نفر اول حدیث دانشجویان و طلاب خواهر شیوا نادری از نزاجا، نفر اول دبیرستان برادر محمدرضا مقدادی از نزاجا.

نظر شما
پربیننده ها