سرگرد مهدی میدانی:

جشنواره سراسری حدیث، منسجم‌ترین برنامه فرهنگی ارتش است

جانشین مدیریت قرآن،عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی ارتش در نوع خود بی‌بدیل است گفت: جشنواره سراسری حدیث، منسجم‌ترین برنامه فرهنگی در سطح نیروهای پنج گانه ارتش است.
کد خبر: ۲۴۷۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳ - 07August 2014

جشنواره سراسری حدیث، منسجم‌ترین برنامه فرهنگی ارتش است

سرگرد «مهدی میدانی» جانشین مدیریت قرآن، عترت و نماز سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در گفتو گو با خبرنگار دفاع پرس، با اشاره به اهمیت اشاعه فرهنگ اهل بیت در سطح نیروهای مسلح گفت: ارتش جمهوری اسلامی این برنامههای منسجم را در راستای ارتقای سطح معرفتی کارکنان خود برگزار میکند.

وی با بیان اینکه در بخش مقدماتی این جشنواره که از نقاط مختلف کشور در آن شرکت کننده داشتند، افزود: بخش مقدماتی این مسابقات با حضور بیش از ۶ هزار نفر در بهمن ماه سال گذشته در سطح نیروهای پنج گانه ارتش برگزار شد.

جانشین مدیریت قرآن عترت سازمان عقیدتی ارتش همچنین ادامه داد: منتخبین بخش مقدماتی این مسابقات در اردیبهشت، خرداد و تیرماه در سطح ادارات ارتش با یکدیگر به رقابت پرداختند، که تعداد ۱۴۰ نفر آنها به مرحله نهایی راه یافتند و از این تعداد، ۴۰ نفر به عنوان برگزیدگان این جشنواره انتخاب شدند، که روز گذشته در حضور مقامات کشوری و لشکری از آنان تقدیر به عمل آمد.

وی با اشاره به اینکه این برنامه فرهنگی و عقیدتی به لحاظ پیوستگی، انسجام و گستردگی در نوع خود منحصربفرد است افزود: ممکن است در خصوص اینگونه مباحث یکسری فعالیتهایی در سطح کشور برگزار شده باشد اما، این برنامه در نوع خود بیبدیل است.

سرگرد میدانی افزود: در این دور از مسابقات از کتاب منتخب «میزان الحکمه» حجت الاسلام والمسلمین ری شهری ۵۰۰ حدیث انتخاب شد که شرکت کنندگان در موضوعات مختلف و در سه مرحله این احادیث را حفظ نمودند.

وی در پایان افزود: پنجمین جشنواره سراسری حدیث ارتش روز گذشته با حضور «حجتالاسلام صفایینژاد» رئیس دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا، «حجتالاسلام سید محمدعلی آل هاشم» رئیس عقیدتی سیاسی آجا، «سرلشکر سلیمی» فرمانده سابق کل ارتش، «امیر خرمطوسی» جانشین رئیس ستاد ارتش، «امیر محمودی» معاون اجرایی ارتش، «امیر اسماعیلی» فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتمالانبیاء و «امیر حسنی» جانشین معاونت طرح و برنامه ارتش در سالن کوثر سازمان عقیدتی سیاسی ارتش برگزار شد.

نظر شما
پربیننده ها