عملکرد پیروزمندانه ارتش در دوران دفاع مقدس

امیر سرتیپ طایفه از جانبازان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس در جمع دانشجویان جدیدالورود دانشگاه های افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران، در سخنانی با اشاره به آموزش هایی که در اردوگاه رزم مقدماتی به دانشجویان داده می شود، گفت: تلاش کنید آنچه که یاد گرفته اید عامل به آن باشید و در برنامه های زندگیتان به آموخته هایتان عمل کنید و بعدها تلاش کنید تا آموخته هایتان را نشر بدهید و به اصطلاح زکات علمتان را بدهید.
کد خبر: ۲۴۶۹
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۶ - 27August 2013

عملکرد پیروزمندانه ارتش در دوران دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ طایفه  طی سخنانی خطاب به دانشجویان و تاکید بر اهمیت دوره رزم مقدماتی دانشجویان دانشگاه های افسری آجا  گفت: شما وابستگان نظامی 25 سال آینده ایران در کشورهای کوچک و بزرگ جهان خواهید بود. شما فرماندهان مستقل تیپ ها، لشکرها و نیروهای ارتش خواهید بود. بنابراین من نه با یک دانشجو که با فرماندهان بالقوه ارتش سخن می گویم چراکه هدف والای شما خدمت در عرصه مدیریت کلان نظام است.

امیر سرتیپ طایفه همچنین با تاکید براینکه ارتش امروز از یک فرماندهی زلال الهی برخوردار است گفت: ارتش فعلی به هیچ عنوان با ارتش قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست. ارتش ما در قبل از انقلاب توسط مستشاران نظامی اداره می شد . مستشاران نظامی خارجی به هر کجای ارتش که  می خواستند سرک می کشیدند. و منافع خودشان را در ارتش ما جستجو می کردند. اما بعد از پیروزی انقلاب ارتش با راهبری حضرت امام (ره) متحول شد و دیدیم که در دفاع مقدس چه عملکرد پیروزمندانه ای از خود نشان داد.
 
وی در پایان سخنان همه دانشجویان جوان را به رعایت تقوی الهی و پرهیز از غرور توصیه کرده و تاکید کرد که دشمن شناسی و آینده نگری باید مسائلی باشد که همه دانشجویان که چه در دوران تحصیل و چه در دوران مسئولیت به آن توجه داشته باشند.
 
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار