حجت‌الاسلام گواهی در تجمع مقابل سازمان ملل:

بان‌کی‌مون وجدان مرده خود را زنده و به درخواست مردم غزه توجه کند

نماینده ولی‌فقیه سپاه حضرت رسول(ص) تهران بزرگ با اشاره به بی تفاوتی نهادهای بین‌المللی نسبت به جنایات رژیم صهیونیستی در غزه گفت: بان کی مون و همکارانش باید برای اولین بار وجدان مرده خود را زنده و به درخواست مردم غزه توجه کنند.
کد خبر: ۲۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۷ - 07August 2014

بان‌کی‌مون وجدان مرده خود را زنده و به درخواست مردم غزه توجه کند

به گزارش دفاع پرس، حجتالاسلام "عبدالعلی گواهی" مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسولالله(ص) تهران بزرگ در تجمع اعتراضی سازمان بسیج ادارات سپاه تهران نسبت به جنایات اسرائیل درغزه که امروز مقابل دفتر سازمان ملل در تهران برگزار شد، با اشاره به تعبیری از شهید مطهری مبنی براینکه امروز باید اسرائیل را بهعنوان شمر زمان و آمریکا را بهعنوان یزید زمان شناخت، افزود: در شرایط کنونی مسئله غزه و جریان حملات رژیم غاصب اسرائیل یکی از مهمترین جریانات محسوب میشود که باید به آن توجه کنیم.

وی با بیان اینکه فجایعی که در غزه اتفاق افتاده است یکی از جنایات ماندگار در طول تاریخ محسوب میشود، عنوان کرد: مسلمانان غزه در رمضان سال93 یکی از تیرهترین رمضانهای تاریخ را سپری کردند بهطوری که حتی یک روز هم به راحتی افطار نکردند و اگر حساسیت امروز مجامع اسلامی و حتی غیر اسلامی را شاهد هستیم بهواسطه عمق فاجعه این جنایات بوده است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه حضرت محمد رسولالله(ص) با بیان اینکه راهپیمایی روز قدس سال93 یکی از بینظیرترین راهپیماییهای سالهای اخیر بوده است، افزود: مردم با حضور پرشور خود در راهپیمایی سال 93 به جهانیان اعلام کردند که دولتمردان رژیم جعلی اسرائیل باید محاکمه و به عنوان جنایتکار جنگی اعدام شوند و به مجامع بینالمللی اعلام کردند که برای حمایت از مردم غزه تا آخرین قطره خون خود با آنها خواهند بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه تهران بزرگ در این رابطه افزود: کسانی که در روز قدس سال88 شعار «نه غزه، نه لبنان، جانم فدای ایران» را سر میدادند باید ببینند که ملت با بصیرت ما در راهپیمایی روز قدس سال 93 شعار هم غزه، هم لبنان، جانم فدای اسلام را در مقابل سر دادند.

گواهی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی در حمله به غزه مثل جنگ 33 روزه از اتفاقاتی که افتاده است دچار تشویش خاطر و وحشت شده است، عنوان کرد: امروز رژیم صهیونیستی که از مرگ صحبتی نمیکند و ادعا میکند که تا ابد ماندگارند دچار وحشت شده است و بهدنبال آن بعد از اعلام آتشبس بحث اختلاف در بین ارتش اسرائیل جدی شده است.

وی با اشاره به حدیثی از امام صادق(ع) مبنی براینکه «انسان مومن از آهن محکمتر است»، خاطرنشان کرد: زنان و مردان فلسطینی وقتی که جنازه کودکانشان را مشاهده میکنند ذرهای تغییر حالت نشان نمیدادند و فقط شعار مرگ براسرائیل را در مشاهده این جنایت سر میدهند.

نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسولالله(ص) تهران بزرگ در رابطه با سکوت جوامع بینالمللی در برابر جنایات رژیم صهیونیستی اظهار داشت: سازمان ملل و دیگر جوامع بین المللی که مدعی حقوق بشر هستند باید پنبه را از گوش بیرون بیاورند و چشمانشان را باز کنند زیرا جنایاتی که علیه مردم بیدفاع غزه در حال رخ دادن است که نوعا شامل کودکان و زنان میشود نقض آشکار حقوق بشر است.

گواهی با بیان اینکه آمریکا به درد هیچ کشوری نمیخورد و نخواهد خورد، افزود: آقای بان کی مون و همکارانش باید برای اولین بار وجدان خود را قاضی و وجدان مرده خود را زنده و به درخواست مردم غزه توجه کنند زیرا دنیا به این سبک نخواهد ماند چرا که آمریکا و اسرائیل فراعنهای مثل مبارک تربیت کردند و آنها را به خاک مذلت کشیدند که این مسئله نشان میدهد که آمریکا در روز خطر به کسی کمک نمیکند. آقای بانکی مون انشاء الله هر چه زودتر عینک خود را عوض کند تا با واقعیت های جهان بیشتر آشنا شود.

گواهی در پایان خطاب به بان کی مون گفت: شما صرف اینکه تشریفاتی در دنیا راه انداختید و از پول ملت های آزاده جهان بهره میبرید و با سفر کردن به کشورهای متعدد تفریح میکنید بیایید یک مقدار از اعتبارات را برای نیازمندیهای غزه مثل دارو و غذا هزینه کنید به وظایف خود به درستی عمل نکردهاید.

در ادامه این برنامه تجمع کنندگان شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادند و با صدور بیانیهای جنایات وحشیانه، بی شرمانه و ضد انسانی رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه را محکوم کردند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار