خبرنگاران عرصه دفاع مقدس پیام شهادت طلبی ملت حق طلب را به جهانیان رساندند

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در بیانیه ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، این روز بزرگ را به جامعه خبر و اصحاب رسانه تبریک گفت.
کد خبر: ۲۴۷۰۸
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۹ - 07August 2014

خبرنگاران عرصه دفاع مقدس پیام شهادت طلبی ملت حق طلب را به جهانیان رساندند

 به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، در ابتدای این بیانیه آمده است: هفدهم مرداد ماه هر سال  فرصت مناسبی برای تجلیل و تکریم از خبرنگاران فهیم و متعهد و فعالان عرصه ی اطلاع رسانی است.

در این بیانیه به سالروز شهادت خبرنگار شهید محمود صارمی اشاره و تصریح شده است: روز خبرنگار تداعی گر یاد و خاطره شهید عرصه اطلاع رسانی، خبرنگار مجاهد و حماسه نگار " محمود صارمی " می باشد که با خون خود حیات تازه ای به عزت خبرنگاران بخشید.

اداره کل حفظ آثار و نشرارزش های دفاع مقدس مازندران در ادامه این بیانیه می افزاید: این روز بزرگ فرصتی گرانسنگ برای پاسداشت مقام و منزلت حرفه خبرنگاری و تجلیل از اصحاب رسانه در کشور قلمداد می شود.  

این بیانیه ادامه می دهد: هشت سال دفاع مقدس صحنه ی حضور مردان مؤمن و متعهد ایران اسلامی است که حماسه آفریدند که در میان اقشار مختلف مردم، حضور خبرنگاران و نقش آفرینی این قشر فهیم و با بصیرت در این حماسه ی ماندگار بی بدیل و بی نظیر بوده است.

این بیانیه می افزاید: خبرنگاران دفاع مقدس که از روزهای نخست جنگ پای به پای رزمندگان به میدان آمدند تا لحظه لحظه ی ایثار و شهادت مردان بی ادعای ایران اسلامی را  با قلم حماسه نگاری کنند.

در ادامه این بیانیه آمده است: خبرنگاران دفاع مقدس از جمله کسانی اند که پیام شهادت طلبی ملت حق طلب را از دل آتش  و خون و خطر به گوش جهان و جهانیان رساندند.

 در ادامه ی این بیانیه خبرنگاران پیام آوران حق و آزادی معرفی شدند که  "نارنجک" "ژ3" و"کلاشینکف " را کنار گذاشته و قلم را به دست گرفته تا معبر پیروزی برابر قدرت های تا بن دندان مسلح  را شناسایی و فرزندان این مرز و بوم را در مبارزه  فرهنگی  با دشمن یاری رسانده و در این راه نیز به خداوند خود ایمان داشتند.

 در بخش دیگر این بیانیه آمده است: درود و رحمت الهی بر خیل عظیم شهدای خبرنگار که در نهایت  مظلومیت به شهادت رسیده اند و جاودانه شدند و آثار به یاد ماندنی برجای گذاشتند.

این بیانیه خبرنگاران را افسران  خط مقدم  نبرد رسانه ای با دشمن معرفی می کند و می افزاید: خبرنگاران رسالت خطیر و مهم اطلاع رسانی و انتقال خبر را در جامعه برعهده دارند.

اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران در ادامه ی این بیانیه تصریح می کند: امروز می توان از خبرنگاران به عنوان طلایه داران حماسه ی هشت سال دفاع مقدس  و علمداران جبهه آگاهی بخشی برای مقاومت و مقابله با تهدیدات قدرت های استکباری و هجمه های رسانه ای غرب  دانست.

در پایان این بیانیه یاد و خاطره شهدای خبرنگار  بالاخص شهدای خبرنگار مازندرانی گرامی داشته شد.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار