برگزاری جلسه مشترک مجلس و «روحانی» با موضوع کابینه دولت دوازدهم

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از برگزاری جلسه مشترک «نواب» و هیئت رئیسه مجلس با رییس جمهوری برای بحث و تبادل‌نظر درباره انتخاب کابینه دولت دوازدهم خبر داد.
کد خبر: ۲۴۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹ - 17July 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، «بهروز نعمتی»، سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه‌ای که قرار است به زودی با حضور «حسن روحانی»، رئیس جمهور منتخب و نواب و اعضای هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی برگزار شود گفت: این جلسه برای بحث و تبادل‌نظر در خصوص کابینه دولت دوازدهم خواهد بود.

نماینده  مجلس شورای اسلامی بر همین اساس تصریح کرد: قرار است مسعود پزشکیان نایب رئیس مجلس هماهنگی های لازم را برای برنامه دیدار هیئت رئیسه با رئیس جمهور انجام دهد.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه در این جلسه صرفا درباره ملاک‌های کابینه دولت دوازدهم بحث خواهد شد، خاطرنشان کرد: در این جلسه نوع سوابق، شرایط و ملاک‌های افراد برای حضور در کابینه مورد بحث قرار می گیرد چنانکه اخیرا برخی تأکید دارند باید از افراد جوان در کابینه استفاده شود در حالی که ممکن است برخی افراد با سنین بالاتر پتانسیل بیشتری برای حضور در یک وزارتخانه داشته باشند.

منبع: خانه ملت

نظر شما
پربیننده ها