امیر موسوی:

تمام نقاط حساس دشمنان تحت اشراف اطلاعاتی ایران قرار دارد/ جواب ترقه را با موشک می‌دهیم

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: تمام نقاط حساس دشمنان تحت اشراف اطلاعاتی قرار دارد و هر زمان بخواهیم آنها را مورد هدف قرار می‌دهیم.
کد خبر: ۲۴۹۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۴ - 26July 2017
تمام نقاط حساس دشمنان تحت اشراف اطلاعاتی ایران است/ برای امنیت خود با احدی شوخی نداریمبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، امیر «سید عبدالرحیم موسوی» جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در یادواره شهدای اطلاعات عملیات قرارگاه نجف اشرف نیروی زمینی سپاه که امروز در کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: اشراف اطلاعاتی کامل از منطقه داریم و اگر شاهد سرعت عمل برادران ما در نابودی محل‌های حضور گروهک تروریستی داعش در دیرالزور هستیم، به این دلیل است که آنها که هدف می‌خواهند نیروی قدس چندین هدف را در اختیار هوافضا می‌گذارد و این اشراف اطلاعاتی نیروهای شجره طیبه‌ای است که شهدای ما در دفاع مقدس فتح کردند.

وی گفت: دنیا امروز فهمیده است که ما بر سر دین خود با هیچ‌کس معامله نمی‌کنیم و بر سر ارزش‌ها نیز با هیچ شخصی معامله نداریم و از آرمان‌های انقلاب اسلامی ذره‌ای کوتاه نمی‌آییم و برای امنیت خود با احدی شوخی نداریم و جواب ترقه را با موشک می‌دهیم.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دشمنان ما عقلشان را باید به‌کار بیندازند تا بفهمند، خاطرنشان کرد: برای ما دشمن هیچ تفاوتی ندارد چه دشمن چهار تروریست باشد چه کشوری که به حول قوه الهی پرده نفاقش دریده شد و تمام دنیا فهمیدند که سعودی‌ها و صهیونیست‌ها دستشان در سفره است و چه آن که در محاسبات ریاضی خودشان را قدرت‌های بزرگ می‌دانند ولی در محاسبات ما هیچ قدرتی بالاتر از خداوند نیست و ما با توکل بر خداوند از هیچ ابرقدرت ظاهری هراس نداریم.

موسوی با بیان اینکه طبیعت حوادث و وقایع است که با گذر زمان کمرنگ شده و زوایای آنها محو شود بیان کرد: اما برخی وقایع همچون عاشورا جایگاه خاص و برجسته دارد و هر چه از نیمروز گرم عاشورا دورتر می‌شویم این آفتاب بیشتر خود را نشان می‌دهد که جنس دفاع مقدس و شهدای ایران اسلامی نیز این نوع است.

وی خاطرنشان کرد: در دوران دفاع مقدس و در جبهه‌های غرب همچون نفت‌شهر، بمو، سومار و غیره جوانانی بی‌نام و نشان خود را به آب و آتش زده و با قبول خطر به عمق دل دشمن می‌رفتند که ویژگی‌های دشمن را رصد کرده به اطلاع فرماندهان عملیاتی می‌رسانند و به‌دلیل خصوصیت کارشان نیز در پشت دیده‌ها بودند.

وی افزود: اما امروز پس از چندین سال و چند دهه چهره‌های 265 نفر از این گروه که در زمره شهدای اطلاعات عملیات قرارگاه نجف اشرف قرار می‌گیرند همچون خورشید درخشان شده و برجستگی‌های شخصی و کاری آنها مشخص‌تر شده و این رویداد درخشان‌تر به سمت آینده به پیش می‌رود.

وی با اشاره به شعری که امام حسین (ع) را به آینه‌دار بزرگ تشبیه کرده که نور خدا را منعکس می‌کند بیان کرد: در این شعر بیان شده که یزید خواست که این آینه را بشکند تا نور خدا منعکس نشود، غافل از اینکه آینه وقتی بشکند تبدیل به هزاران آینه می‌شود که هر کدام نور خدا را منعکس می‌کنند و این آینه‌داری در تبار شهدا دست به دست شده است.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه دفاع مقدس یک دانشگاه بود اظهار کرد: در دوران دفاع مقدس پیروان مکتب امام حسین (ع) به‌عنوان آینه‌داران این حضرت عمل کردند و امروز از سواحل مدیترانه شهدا مکتب مقاومت را منعکس کرده و به دل خواهان این حرف می‌‌تابانند.

موسوی با اشاره به آیه‌ای از سوره ابراهیم (ع) که به کلمه طیبه اشاره دارد عنوان کرد: بر اساس آنچه که علما به ما یاد داده‌اند شجره طیبه یاران پیامبران و شهیدان هستند و شهدای انقلاب اسلامی از میوه‌های شجره‌ طیبه‌ای که در روز عاشورا غرس شد استفاده کردند و خود به شجره‌های طیبه‌ای تبدیل شدند و به عالم سر کشیدند.

وی با بیان اینکه خوشبین‌ترین آدم‌ها نیز در عصر عاشورا باور نمی‌کردند که این آینه‌های شکسته پیروز باشند بیان کرد: در مورد انقلاب اسلامی نیز همین تفکر وجود داشت و دشمنان از روز پیروزی این انقلاب انواع توطئه‌ها را پیاده کردند و در برخی موارد با صراحت و در برخی سخنان به‌صورت تلویحی گفتند که باید ریشه انقلاب را بخشکانیم اما این ملت مومن از تمامی این حوادث سربلند و مصمم بیرون آمد تا وعده تخلف‌ناپذیر الهی در دل ملت بیشتر شود.

جمع انقلاب اسلامی با نظام سلطه امکان‌پذیر نیست

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح خاطرنشان کرد: روزی که امام خمینی (ره) فرمود که «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند» آنها که ذوب در ولایت بودند پذیرفتند ولی برای برخی سوال بود تا امروز که بر همه ثابت شده که خداوند قدرت واقعی است و این قدرت‌های ظاهری کاری نمی‌توانند بکنند و به مروز زمان همه باور کردند و امروز این قدرت‌های ظاهری به خاک مذلت افتاده‌اند.

موسوی مصداق پوشالی بودن قدرت‌های ظاهری را در قضیه سوریه دانست و تصریح کرد: در چند سال پیش قدرت‌های ظاهری گفتند که در سوریه باید این گونه شود ولی جمهوری اسلامی گفت آن گونه که ما می‌خواهیم می‌شود و به حول و قوه الهی این اتفاق افتاد و همگان فهمیدند که می‌شود پنجه در پنجه ابرقدرت‌ها انداخت.

وی با بیان اینکه آمریکای جهانخوار را می‌توان در اریکه قدرت سرکوب کرد بیان کرد: البته تحقق این موضوع شرط‌هایی دارد زیرا ما با امام خمینی (ره) قرار گذاشتیم و با شهدا پیمان بستیم و با ولی امر مسلمانان پیمان داریم که باید به آنها پایبند باشیم و در این راه نیز ملت وظیفه دارد در برابر توطئه‌های دشمنان مقاوم و هوشیار باشد.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه فرزندان ملت در نیروهای مسلح آنچه که وظیفه دارند را با قدرت تمام انجام می‌دهند گفت: از شرق تا غرب و از شمال تا جنوب نیروهای مسلح از نیروی قدس پرافتخار، نیروی هوافضا، نیروی دریایی و هوایی و غیره تا آنجا که توان داریم بر سر عهد و پیمان با شهدا هستیم و ملت ایران از نیروهای مسلح نگرانی نداشته باشد.

موسوی تهدیدات دشمن را همه‌جانبه دانست و خاطرنشان کرد: تهدیدات دشمن در تمامی زمینه‌ها همچون فرهنگ، محیط زیست، اقتصاد و غیره وجود دارد و دشمنان در تهدیدات خود جدی هستند زیرا برای آنها مسجل شده که جمع انقلاب اسلامی با نظام سلطه امکان‌پذیر نیست و براین اساس با تمام قدرت برای فرار از ذلت پشت تهدیدات خود ایستاده‌اند.

جانشین رئیس ستاد کل نیروهای مسلح افزود: تقابل حق و باطل در مقطع تاریخی امروز وجود دارد و ما با ایمان و توکل به خدا بر باطل پیروز خواهیم شد.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار