وصیت‌نامه شهید اسدی درباغی/ توصیه‌هایی برای تبلیغ دین اسلام

شهید اسدی درباغی در وصیت‌نامه خود آورده است: ای ملت مسلمان در راه تبلیغ دین اسلام بکوشید؛ چرا که خود می‌دانید که تنها دین، اسلام است که موجب سعادت انسان‌ها می‌شود.
کد خبر: ۲۴۹۷۱۳
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴ - 26July 2017
توصیه‌های یک شهید برای تبلیغ در دین اسلام
به گزارش خبرنگار ساجد، شهید «محمد اسدی درباغی» 15 شهریور 1351 در دره باغ چشم به جهان گشود. وی در عملیات مرصاد 6 مرداد 1367 در اسلام‌آباد غرب به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 وصیت‌نامه شهید «محمد اسدی درباغی»

«ای ملت مسلمان در راه تبلیغ دین اسلام بکوشید
چرا که خود می‌دانید که تنها دین، اسلام است که موجب سعادت انسان‌ها می‌شود».

بسم الرب الشهداء و الصدیقین
و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله امواتا بل احیاء عند ربهم یرزقون

با درود به رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران حضرت امام خمینی روحی فداه و با درود بر روان پاک شهدای صدر اسلام از کربلا تا به کربلاهای ایران و با عرض سلام خدمت پدر و مادر و دوستان و آشنایان.

امیدوارم که همیشه تحت توجهات حضرت مهدی (عج) و نائب او بوده و باشید. ای ملت مسلمان در راه تبلیغ دین اسلام بکوشید چرا که خود می‌دانید که تنها دین اسلام است که موجب سعادت انسان‌ها می‌شود.

ای پویندگان راه اسلام! هرگز امام را تنها نگذارید؛ رهبری که وجودش انسجام‌بخش و فوزی عظیم برای امت اسلامی و مستضعفین جهان می‌باشد.

ای مردم مسلمان! از شما می‌خواهم که فریب منافقین و روشنفکران غرب‌زده و شرق‌زده را نخورید و حامی روحانیون مبارز و همیشه در صحنه باشید و در آخر «امام را دعا کنید».

ای پدر و مادرم!
اگر نتوانستم برای شما فرزند شایسته‌ای باشم باید مرا ببخشید. راهی را که من انتخاب کردم از روی شناختی بود که خداوند به من عطا کرد و به من این توفیق را عنایت فرمود که من در راه خودش قدم بگذارم و همچنین در این راه افتخار شهادت را نصیب من کرد و این باعث شد که هم من و هم شما در نزد خداوند و رسول او و ائمه اطهار و بی‌بی فاطمه زهرا (س) سربلند باشیم.

در پایان من از شما پدر و مادر عزیز و از برادرانم و همچنین از تمام دوستان و آشنایان حلالیت می‌طلبم.

همچنین من آنطور که حساب کردم نمازهایی که اشتباه خوانده‌ام و یا حتی احتمال دارد نخوانده باشم، امکان دارد در حدود یک ماه یا بیشتر باشد. از شما پدر عزیزم خواهشمندم یا خودتان یا شخص دیگری برایم بخواند و همچنین از نظر روزه نیز فقط امسال سه روز از روزه‌هایم را گرفته‌ام، روزه‌هایم را که نگرفته‌ام بگیرید.
در آخر از شما می‌خواهم برایم در درگاه حق دعا کنید.
خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار
والسلام
محمد اسدی درباغی
1367/2/14»

انتهای پیام/ 181
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار