برای پخش از شبکه یک سیما

آغاز فیلم برداری از پروژه "تونل" با موضوع آغاز جنگ تحمیلی

فیلم تلویزیونی «تونل» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور در رباط کریم با موضوع حمله صدام به ایران و حال و هوای شهریور ۵۹ کلید خورد.
کد خبر: ۲۵۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۸ - 12August 2014

آغاز فیلم برداری از پروژه

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، فیلم تلویزیونی «تونل»که احمد بهرامی تهیه کنندگی آنرا برای پخش از شبکه یک برعهده دارد در حال و هوای شهریور ۵۹ و زمان حمله صدام به ایران میگذرد.

در خلاصه داستان «تونل» آمده است: مریم دختر جوانی است که در اوایل جنگ در یک استان مرزی با عنوان سرپرستار مشغول کمک به مجروحان میشود، با محاصره شدن بیمارستان توسط دشمن بعثی آنها تصمیم میگیرند که مجروحان را از طریق تونلی که در زیر بیمارستان وجود دارد به مکانی امن منتقل کنند ماجراهایی که طی این انتقال پیش میآید، داستان این فیلم تلویزیونی را میسازد....

علی سلیمانی، بابک انصاری، نازنین کریمی، سودابه علیپور، هادی عطایی، مصطفی سلطانی، جوادپور زند، سهیلا جوادی بازیگران اصلی «تونل» هستند.

به گفته بهرامی تهیه کننده «تونل»، این فیلم تلویزیونی هفته گذشته درمنطقه پرندک شهرستان رباط کریم کلید خورد و قرار است تا ۲۵ شهریور نیز تصویربرداری آن در پرندک و شهرک سینمایی دفاع مقدس ادامه داشته باشد.

عوامل پشت دوربین نیزعبارتند از: تهیه کننده: احمد بهرامی، نویسنده و کارگردان: خیرالله تقیانیپور، دستیار کارگردان: ناهید صدیق، صدابردار: جمشید آزموده، تصویر بردار: رضا شیخی، مجری طرح: جواد نوری، جانشین تهیه کننده: محمود بهرامی، طراح گریم: سید جلال موسوی، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرامپور، عکاس: محمود بهرامی، مدیر برنامه ریزی: امیر سلیم خانی.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار