مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر:

برنامه‌های فرهنگی در شیراز ذیل عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) طراحی شوند

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس گفت: برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در شهرستان شیراز به صورت منسجم و ذیل عنوان «سومین حرم اهل بیت (علیهم‌السلام)» طراحی و برگزار شوند.
کد خبر: ۲۵۰۲۰۱
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۲ - 30July 2017
نگاه ها به عنوان سومین حرم اهل بیت (ع) محدود به داخل کشور نشودبه گزارش دفاع پرس از شیراز به نقل از روابط عمومی سپاه فجر فارس، آیین گرامیداشت دهه کرامت با حضور حجت‌الاسلام «محمد حاجی‌زاده» مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس برگزار شد.
 
حجت‌الاسلام حاجی‌زاده در حاشیه این مراسم با گرامیداشت سالروز میلاد حضرت معصومه (سلام‌الله علیها) و امام رضا (علیه‌السلام)، اظهار داشت: دهه کرامت بهترین فرصت برای معرفی شخصیت والامقام حضرت معصومه (سلام‌الله علیها)، امام رضا (علیه‌السلام) و حضرت احمد بن موسی (علیه‌السلام) و ترویج فرهنگ رضوی در جامعه اسلامی است.

وی افزود: جنبه‌های مهم و با ارزش  شخصیت بزرگوار حضرت احمد بن موسی (علیه‌السلام) از جمله توصیف «امین ولایت» می‌توانند به عنوان الگوی برتر و شاخص ولایتمداری مورد استفاده جوانان مومن و مسلمان قرار بگیرند.

حاجی‌زاده با تاکید بر اهمیت برگزاری برنامه‌های فرهنگی مشترک بین آستان‌های مقدس در مشهد، قم و شیراز، خاطرنشان کرد: توسعه حرم مطهر حضرت احمد بن موسی (علیه‌السلام) در شیراز، ساخت زائرسرا، ساخت مراکز تحقیقاتی، آموزشی و فرهنگی و تسهیل راه‌های دسترسی به حرم موضوعات مهمی هستند که باید مورد توجه مسئولان قرار بگیرند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: نگاه‌ها به شیراز به عنوان «سومین حرم اهل بیت (علیهم‌السلام)» محدود به داخل کشور نشود و با برنامه‌ریزی و تلاش بیشتر شیراز به عنوان یک شهر مذهبی و سومین حرم اهل بیت (علیهم‌السلام) به جامعه شیعیان جهان معرفی شود.

وی گفت: بسیاری از ظرفیت‌های مذهبی این شهرستان همچنان ناشناخته باقی مانده است و لازم است مسئولان استان و شهر شیراز بیش از پیش در راستای معرفی این ظرفیت‌ها و توسعه صنعت گردشگری مذهبی در فارس تلاش کنند.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده افزود: برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی در شهرستان شیراز به صورت منسجم و ذیل عنوان «سومین حرم اهل بیت (علیهم‌السلام)» طراحی و برگزار شوند.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار