محمدرضا پورمعین:

لزوم تعیین محلی ثابت برای مسابقات قرآن/ اعضای ستاد عالی از نظر فکری باید جوان باشند

کارشناس حاضر در نشست شورای توسعه فرهنگ قرآنی با اشاره به لزوم تعیین محلی ثابت برای مسابقات قرآن گفت: برخی اعضا با خستگی و دل‌مردگی در جلسات حضور می‌یابند در حالی‌که باید ستاد از نظر فکری جوان باشد.
کد خبر: ۲۵۰۳۰۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹ - 30July 2017
لزوم تعیین محلی ثابت برای مسابقات قرآن/ اعضای ستاد عالی از نظر فکری باید جوان باشد
به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، همایش تخصصی بررسی مسائل اساسی شورای توسعه فرهنگ قرآنی صبح امروز 8 مرداد با حضور جمعی از اساتید و فعالان قرآنی در سالن کوثر اردوگاه شهید باهنر تهران آغاز شد.

محمدرضا پورمعین در پنل تبلیغ و ترویج قرآن با بیان اینکه سیر تحول در مسابقات از پنج سال قبل آغاز شد و توفیقاتی در این زمینه داشتیم، گفت: مسابقه‌ای در جهان نیست که ندیده باشم و حداقل 20 بار به مسابقات مالزی رفتم. یکی از موضوعات مهم اماکن برگزاری مسابقات است که اجاره‌ای بودن آن برای ما مناسب نیست که امیدواریم فکری برای ثبیت مکان برگزاری رقابت‌ها اتخاذ شود.

وی با اشاره به چینش ستاد عالی مسابقات افزود: برخی افراد به دلیل مسئولیت‌های متعدد با خستگی و دلمردگی در جلسات حضور می‌یابند. ستاد از نظر فکری باید جوان باشد.

پورمعین با بیان اینکه مخاطب نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است خاطر نشان کرد: ما در صحنه رقابت‌ها حرفی برای مخاطب نداریم. همچنین جوایز مسابقات ما نیز بسیار کم و محدود است که امیدواریم اینها باید اصلاح شود.

انتهای پیام/ 112
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار