قالیباف عنوان کرد؛

کاهش ترافیک غرب تهران با توسعه بزرگراه آزادگان/ شهید همدانی نماد خدمت و مبارزه بود

شهردار تهران با تاکید بر اینکه شهید همدانی نماد مبارزه و خدمت به مردم بود، تصریح کرد: خدمت و کار و تلاش امروز خود نوعی مبارزه محسوب می‌شود و ما باید با کار و تلاش خود فعل مبارزه با آمریکا را صرف کنیم.
کد خبر: ۲۵۰۴۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲ - 31July 2017
کاهش ترافیک غرب تهران با توسعه بزرگراه آزادگان/ شهید همدانی نماد خدمت و مبارزه بودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، «محمدباقر قالیباف» شهردار تهران در مراسم افتتاح پروژه بزرگراه شهید همدانی و تونل شهدای غزه اظهار داشت: تاکنون در غرب تهران اقدامات خوبی در جهت رفع مشکلات ترافیکی صورت گرفته است.
 
وی ادامه داد: شهروندانی که در مناطق غربی تهران سکونت داشته و یا از سمت غرب وارد تهران می‌شوند در 10 سال گذشته تا شعاع چند کیلومتری با ترافیک مواجه بودند اما با احداث رمپ‌ها و زیرگذرها و روگذرها در بزرگراه جناح، احداث بزرگراه‌ شهید باکری، توسعه بزرگراه آزادگان که هم اکنون با 18 لاین پرترددترین بزرگراه کشور است، ترافیک غرب شهر تهران را به صورت مشهودی کاهش داده است.
 
شهردار تهران افزود: همچنین احداث تونل شهدای غزه و اتوبان شهید همدانی نیز موجب کاهش ترافیک غرب تهران شده است.
 
وی با بیان اینکه امروز شاهد بزرگراه‌هایی هستیم که شرق و غرب تهران را به هم متصل کرده است، عنوان کرد: بزرگراه‌های شهید بابایی، صدر و رسالت و در ادامه بزرگراه حکیم و شهید همدانی در مجموع به طول 50 کیلومتر شرق و غرب تهران را بدون یک توقف به هم وصل می‌کنند.
 
قالیباف در ادامه با انتقاد از برخی افراد که از تهران به عنوان شهر سوخته یاد می کنند، گفت: امروز متاسفانه ادبیات جدیدی وارد عرصه شده که فعالیت‌های انجام شده را با بی انصافی نادیده می‌گیرند.
 
 وی با تاکید بر اینکه شهید همدانی نماد مبارزه و خدمت به مردم بود، تصریح کرد: خدمت و کار و تلاش امروز خود نوعی مبارزه محسوب می‌شود و ما باید با کار و تلاش خود فعل مبارزه با آمریکا را صرف کنیم. اگر کسی دلش برای کشور و جوانان می‌سوزد باید برای پیشرفت کشور تلاش کند؛ البته پیشرفت توام با عدالت و عدم رانت خواری.
 
شهردار تهران در پایان گفت: در تمامی دوران مدیریتیم برای ارتقای وضعیت و بهبود مشکلات شهری تلاش کردم و تمامی امکانات خود را به کار بستم و با بضاعت موجود فعالیت‌های خود را انجام دادم.
 
انتهای پیام/221
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار