به همت بنیاد پژوهش‌‌های اسلامی آستان قدس رضوی؛

همایش «امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) محور وحدت و کرامت» برگزار می‌شود

همزمان با ایام دهه کرامت رضوی، همایش «امام علی بن موسی الرضا(ع) محور وحدت و کرامت» با حضور بیش از ۱۵۰ تن از صاحب نظران و پژوهشگران علوم دینی اعم از شیعه و سنی به همت بنیاد پژوهش‌های اسلامی استان قدس رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۵۰۸۷۳
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۴ - 02August 2017
به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی براساس اهداف مندرج در اساس‌نامه خود مبنی بر تبیین و ترویج معارف رضوی و گسترش فرهنگ اهل بیت(ع) با تاکید بر گفت‌وگو با مذاهب اسلامی، همزمان با دهه کرامت رضوی برنامه‌های علمی و پژوهشی را در قالب همایش‌ها و نشست‌های علمی برگزار کرده است.

این همایش نیز یکی از برنامه‌های کلیدی بنیاد پژوهش های اسلامی آستان قدس رضوی در دهه کرامت رضوی است. تعامل و همگرایی و پرهیز از اختلاف بین شیعه و سنی، شناخت دشمنان مشترک، فرقه‌های انحرافی و بهائیت، نقش امام رضا(ع) در تهذیب عقاید رایج زمانه، نقش امام رضا(ع) در وحدت اسلامی، برکات هجرت این امام بزرگوار در وحدت اسلامی و....از اهداف این همایش است.

تشکیل کمیسیون‌های تخصصی، نشست عمومی، سخنرانی، گزارش کمیسیون‌ها، تقدیر از مقالات برتر و عوامل اجرایی همایش و... از دیگر برنامه‌‌های این همایش است.

گفتنی است؛ این همایش از ساعت 8 و 30 دقیقه تا 14 پنجشنبه 12 مرداد در تالار شیخ طوسی بنیاد پژوهش‌های اسلامی آستان قدس رضوی برگزار می‌شود.

منبع: آستان‌نیوز

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار