فرمانده سپاه ناحیه زنجان:

بازسازی واقعه غدیرخم در زنجان با حضور 400 هنرمند اجرا می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با اشاره به بازسازی واقعه غدیر خم در استان زنجان گفت: بازسازی واقعه غدیرخم در زنجان با حضور 400 هنرمند اجرا می‌شود.
کد خبر: ۲۵۰۹۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۵ - 03August 2017
بازسازی واقعه غدیرخم در زنجان با حضور 400 هنرمند اجرا می‌شودبه گزارش دفاع پرس از زنجان، سرهنگ «ابوالفضل طهماسبی» فرمانده سپاه ناحیه زنجان امروز در جلسه ستاد بازسازی واقعه غدیر با اشاره به تلاش‌های سپاه و بسیج در مورد بازسازی واقعه مهم غدیر خم اظهار داشت: یکی از واقعه‌های مهم دین اسلام است و باید همه دستگاه‌های اجرایی برای بازسازی این واقعه مهم با سپاه ناحیه زنجان همکاری لازم را داشته باشند.

وی با بیان اینکه تلاش کردیم نقطه ضعف‌های سال‌های گذشته را رعایت کنیم، تصریح کرد: خیلی از برنامه‌ها هزینه‌بردار هستند و ما مجبوریم خیلی از آن‌ها را اجرا نکنیم.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه در این برنامه بیش از 400 نفر عوامل اجرایی و بازیگر وجود دارد، گفت: سال‌های گذشته بیش از 50 هزار نفر از این برنامه دیدن کرده بودند.

وی با اشاره به اینکه همه دستگاه‌های اجرایی برای هرچه بهتر انجام شدن برنامه باید مشارکت لازم را داشته باشند، بیان کرد: باید به واقعه غدیر با دید عاشورا نگاه کنیم و همه مردم را به دیدن این برنامه تشویق کنیم.

طهماسبی با بیان اینکه هزینه این برنامه طبق پیش‌بینی‌های انجام شده 100 میلیون تومان است، گفت: سپاه ناحیه 30 میلیون تومان به صورت نقدی برای بازسازی این واقعه کمک می‌کند و وظیفه اجرایی اول تا آخر برنامه و تدارکات با سپاه است.

وی به حضور پررنگ‌تر اوقاف و تبلیغات اسلامی اشاره و ابراز کرد: این دستگاه‌ها می‌توانند با حضور خود به برگزاری باشکوه‌تر این برنامه کمک کنند.

فرمانده سپاه ناحیه زنجان با بیان اینکه اداره مخابرات می‌تواند با ارسال پیامک انبوه به شهروندان زنجانی کمک حال سپاه باشد، تاکید کرد: اداره برق باید برق مکان بازسازی واقعه غدیر را تامین و پشتیبانی کند.

انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار