محسنی خبر داد:

"چ" شهریور ماه وارد شبکه نمایش خانگی می‌شود

مدیر عامل شرکت «هنر اول» گفت: انتخاب بازیگران، صحنه‌های جنگ و حاشیه‌هایی از تولید این فیلم در نسخه دی وی دی فیلم وجود دارد.
کد خبر: ۲۵۱۰۹
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۳ - 13August 2014

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس،«مجید محسنی» مدیر عامل شرکت «هنر اول» که کار توزیع فیلمهای سینمایی در شبکه نمایش خانگی را بر عهده دارد درباره آخرین وضعیت توزیع نسخه نمایش خانگی فیلم «چ» ساخته ابراهیم حاتمیکیا، گفت: طبق برنامهریزهای انجام شده نسخه خانگی فیلم «چ» به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا برای توزیع در شبکه نمایش خانگی پس از ۲۸ مرداد انجام میشود.

وی با اشاره به اینکه «چ» از هفته دوم شهریور در شبکه نمایش خانگی توزیع خواهد شد، بیان کرد: برای اولین بار است که نسخه دی وی دی ناین فیلمی در شبکه نمایش خانگی عرضه میشود و آن هم به دلیل کیفیت بالای فیلم «چ» بود که تصمیم گرفتیم آن را به این شکل عرضه کنیم.

محسنی افزود: در نسخه نمایش خانگی فیلم «چ» پشتصحنههای این فیلم هم منتشر خواهد شد و بخشهایی هم به موضوع انتخاب بازیگران، صحنههای جنگ و حاشیه هایی که پیرامون تولید این فیلم به وجود آمد در نسخه دی وی دی فیلم اختصاص یافته است.

مدیر عامل موسسه «هنر اول» یادآور شد: در نسخه خانگی تازهترین فیلم ابراهیم حاتمی کیا ۶ زیرنویس وجود دارد تا مخاطبان بین المللی هم بتوانند از این امکان استفاده کنند.

فیلم «چ» آخرین ساخته ابراهیم حاتمی کیا در سینمای ایران است که نوروز ۹۳ روی پرده رفت و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. فریبرز عرب نیا، مریلا زارعی و بابک حمیدیان در این فیلم به ایفای نقش پرداختند.

 

نظر شما
پربیننده ها