استاندار مازندران:

خبرنگاران پیشتازان و طلایه‌داران عرصه آگاهی و دانایی هستند

استاندار مازندران در مراسم گرامیداشت روز خبرنگار در چالوس گفت: خبرنگاران پیشتازان و طلایه‌داران عرصه دانایی و آگاهی هستند.
کد خبر: ۲۵۱۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴ - 08August 2017

به گزارش خبرنگار دفاع پرس از مازندران، «ربیع فلاح جلودار» استاندار مازندران در مراسم روز خبرنگار که در چالوس برگزار شد ضمن گرامیداشت هفدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی، اظهار داشت: خبرنگاران پيشتازان و طلايه‌داران عرصه دانايی و آگاهی هستند.

وی با بیان اینکه امروز اطلاعات و آگاهی زیرساخت مهم توسعه است، ادامه داد: در عصر اطلاعات و ارتباطات اصحاب رسانه در تولید، توزیع و مدیریت اطلاعات نقش مؤثر و بی‌بدیلی دارند.

استاندار مازندران با بیان اینکه دانستن و آگاهی حق مردم است، اظهار کرد: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه نظام است و رسانه‌ها و خبرنگاران در ایجاد اعتماد و امید نقش اساسی دارند.

فلاح جلودار ادامه داد: خبرنگاران باید حرمت قلم و رسانه را پاس بدارند و از آن برای استقرار حق و عدالت استفاده كنند.

خبرنگاران پیشتازان و طلایه‌داران عرصه آگاهی و دانایی هستند. 

استاندار با اشاره به اینکه نقد و نظارت دو رسالت مهم خبرنگاران برای اصلاح امور است، گفت: در سال اقتصاد مقاومتی و تولید و اشتغال كه دغدغه همه مسئولین كاهش بیكاری و رونق اقتصادی است، خبرنگاران نیز در حوزه آموزش و نهادینه کردن گفتمان اقتصاد مقاومتی نقش اساسی دارند .


وی افزود: از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های دولت تدبیر و امید و خدمات نظام در مازندران تقدیر و تشكر می‌كنم.

فلاح جلودار در پایان با بیان اینکه توسعه زیرساخت‌های استان در این دولت با دولت‌های گذشته قابل مقایسه نیست، افزود :بیش از 7300 طرح و پروژه در این دولت افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار