در هشتمین دوره پویش کتابخوانی روشنا صورت گرفت؛

توزیع کتاب‌های «ملاصالح» و «آن بیست و سه نفر» در کتابفروشی‌ها

اولین موج توزیع کتاب‌های هشتمین دوره پویش ملی کتاب‌خوانی روشنا با توزیع ۳۰ هزار جلد از کتاب‌های «ملاصالح» و «آن بیست و سه نفر» آغاز شد.
کد خبر: ۲۵۲۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹ - 13August 2017
توزیع کتاب‌های «ملاصالح» و «آن بیست و سه نفر» در کتابفروشی‌هابه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، در هشتمین دوره پویش کتابخوانی روشنا که از 16 تیرماه کار خود را آغاز کرده است تاکنون 20 هزار جلد کتاب «ملاصالح» و 10 هزار جلد کتاب «آن بیست و سه نفر» از طریق ساختار پخش و توزیع در اختیار کتاب‌فروشی‌های منتخب سراسر کشور قرار گرفته است.

همچنین 5 هزار جلد از این تعداد به صورت یک بسته تجمیعی شامل هر دو کتاب و یک نسخه لوح فشرده مستند تهیه شده است.

این کتاب‌ها برای حضور در پویش کتاب‌خوانی «روشنا»، بازنویسی و زیر چاپ رفته‌اند. چاپ مجدد کتاب‌ها با کاهش قیمت پشت جلد همراه بوده است. قیمت چاپ جدید «آن 23 نفر» با 5 هزار تومان کاهش از 15 هزار تومان به 10 هزار تومان و چاپ جدید «ملاصالح» هم با چهار هزار تومان کاهش از 12 هزار تومان به 8 هزار تومان رسیده است. این دوره از پویش هم مانند دوره‌های گذشته با جوایز ارزنده‌ای از قبیل کمک هزینه سفر به عتبات عالیات، مشهد مقدس، کارت هدیه و صدها جایزه دیگر همراه خواهد بود.

علاقه‌مندان برای شرکت در این پویش و خرید کتاب‌های مسابقه می‌توانند شماره 6 را به سامانه پیامکی 3000868585 ارسال یا به کتاب‌فروشی‌های معتبر سراسر کشور مراجعه کنند. همچنین خرید اینترنتی این کتاب‌ها از طریق پایگاه اینترنتی Rushana.ir هم امکان‌پذیر است.
 
منبع: تسنیم
نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار