سردار نقدی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

روند شکست‌های داعش ادامه می‌یابد

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه با بیان اینکه داعش قطعا نابود و از صفحه روزگار حذف می‌شود، گفت: روند شکست‌های داعش تا نابودی کامل ادامه می‌یابد و ننگ حمایت از این تروریست‌ها برای آمریکا باقی می‌ماند.
کد خبر: ۲۵۳۳۴۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۴ - 19August 2017
روند شکست‌های داعش همچنان ادامه می‌یابدسردار سرتیپ «محمدرضا نقدی» معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، درباره نقش آمریکا در تحولات میدانی جنگ در سوریه و عراق، اظهار داشت: آمریکا مادر داعش محسوب می‌شود؛ در این میان صهیونیست‌ها و عواملشان مانند «کسینجر» تاکید دارند به هر شکلی شده داعش را حفظ کنند؛ اما اگر آمریکایی‌ها ذره‌ای عقل داشته باشند، می‌بینند توصیه‌هایی که قبلا به آن‌ها شد چقدر به ضررشان بود؛ زیرا افرادی همچون کسینجر و صهیونیست‌ها به رهبران آمریکا توصیه کردند شاه ایران را به هر قیمتی حفظ کنند؛ اما همگان دیدند که شاه سقوط کرد و ننگ حمایت از او بر آمریکا باقی ماند.
 
وی افزود: بعد از آن توصیه کردند که صدام را حمایت کنند و اگر صدام را از مقابل ایران بردارند، سپس ایران به مرزهای فلسطین وصل می‌شود اما باز حمایت‌ها از صدام نتیجه نداد و فقط خفت و خواری آن برای آمریکا باقی ماند.
 
سردار نقدی ادامه داد: امروز هم داعش قطعا نابود و از صفحه روزگار حذف می‌شود و روند شکست‌هایشان تا نابودی کامل ادامه می‌یابد و باز هم ننگ حمایت از این تروریست‌ها برای آمریکا باقی می‌ماند؛ اینکه آن‌ها را به وجود آورد، پای آن‌ها ایستاد و در حساس‌ترین شرایط از این تروریست‌ها حمایت کرد.
 
رئیس سابق سازمان بسیج مستضعفین در ادامه بیان کرد: این اقدامات آمریکا باعث می‌شود تا مردم جهان تکلیف خود را با دولتمردان آمریکا بهتر بدانند و روزی که قرار است تکلیف آن‌ها را یکسره کنند، این عقبه‌ها را مد نظر داشته باشند.
 
انتهای پیام/ 231 

نظر شما
پربیننده ها