سردار سلیمانی خبر داد

حضور زئران خارجی از 22 کشور در مناطق عملیاتی غرب

رئیس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج از حضور زائران 22 کشور در راهیان نور غرب کشور در سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۲۵۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۰ - 16August 2014

حضور زئران خارجی از 22 کشور در مناطق عملیاتی غرب

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار یعقوب سلیمانی با اشاره به اینکه امروز حرکت راهیان نور یک حرکت فرا ملی شده است، گفت: برخی از جوانان و نخبگان فرهنگی، مذهبی و علمی از کشورهای مجاور و اسلامی در پی مطالعه و تحقیق از دفاع مقدس بوده و علاقهمند هستند تا فرهنگ مقاومت و پایداری ملت ایران را در هشت سال دفاع مقدس از نزدیک شاهد باشند.

سردار سلیمانی در خصوص بازدید کاروان های راهیان نور که در سنندج به سر میبرند، افزود: امسال پنج هزار دانشجوی اهل تسنن از مناطق مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور تا پایان شهریور بازدید خواهند کرد.

وی ادامه داد: هماکنون ظرفیت اسکان زائران در استان کردستان پنج هزار نفر است که این آمار با بازسازی و تکمیل اردوگاه حضرت رسول به شش هزار نفر ارتقا خواهد یافت.

رییس سازمان اردویی راهیان نور و گردشگری بسیج از اجرای طرح تعالی بسیج در جوار دریاچه زریوار در غرب کشور خبر داد و افزود: این طرح با استقبال کمنظیرمردم غرب کشور مواجه شده که بیش از 2 هزار دانشآموز اهل تسنن و تشیع را در کنار یکدیگر در سه ماهه تابستان در زمینه مسائل معرفتی و عقیدتی و همچنین برنامههای شاد ورزشی و فرهنگی تربیت خواهد کرد.

سردار سلیمانی همچنین تصریح کرد: این طرح در راستای ایجاد وحدت هرچه بیشتر بین هموطنان شیعه و سنی در غرب کشور طراحی و اجرا میشود.

نظر شما
پربیننده ها