35 حمله جنگنده‌های سعودی به استان‌های مختلف یمن

جنگنده‌های سعودی، امروز در 35 نوبت مناطقی در استان‌های مختلف یمن از جمله صنعا، حجه و تعز را بمباران کردند.
کد خبر: ۲۵۳۶۸۵
تاریخ انتشار: ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸ - 21August 2017
۳۵ حمله جنگنده‌های سعودی به استان‌های مختلف یمن

به گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، جنگنده‌های ائتلاف سعودی- آمریکایی، امروز (دوشنبه) نیز مجموعه حملاتی را علیه صنعا و سایر استان‌های یمن انجام دادند و خسارات مالی زیادی به اموال خصوصی و عمومی وارد کردند.

به نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی جنبش انصارالله یمن، یک منبع آگاه امنیتی اعلام کرد: جنگنده‌های سعودی طی 2 حمله، باغ 21 سپتامبر در شهرستان «معین» و مرکز گردشگری «آیه» در شهرستان «شعوب» واقع در استان صنعا را هدف قرار دادند و آسمان شهر صنعا نیز شاهد پرواز جنگنده‌های سعودی بود.

بر اساس این گزارش، این جنگنده‌های در 19 نوبت، شهرستان «حرض» در استان «حجه» و «الطوال» در جازان را بمباران کردند و منزل یکی از شهروندان یمنی در منطقه «دوار» واضع در شهرستان «مستبا» از استان حجه را هدف قرار دادند.

این منبع افزود: جنگنده‌های متجاوز همچنین در سه نوبت شهرستان «باقم»، در 2 نوبت 2 منطقه «رشاحه» و «خلیق» را در شهرستان «کتاف» و 2 نوبت 2 منطقه «الصبه» و «الملاحیط» را در شهرستان «الظاهر» واقع در استان «صعده» را بمباران کردند.

جنگنده‌های سعودی همچنین حملاتی به شهرستان «موزع» در استان «تعز»، به منطقه «حریب نهم» و شهرستان «حریب القرامیش» در استان مأرب داشتند.

جنگنده‌های ائتلاف سعودی - آمریکایی از 26 مارس 2015 تاکنون در سایه سکوت و انفعال جامعه بین‌الملل، مردم یمن را هدف قرار می‌دهند و هزاران نفر از مردم این کشور را قربانی کرده‌اند که اغلب آنها کودک و زن بوده‌اند.

انتهای پیام/ 421

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار