فرمانده سپاه استان ایلام:

خانواده‌ شهدا صاحبان اصلی انقلاب هستند

فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام گفت: خانواده‌های معظم شهدا صاحبان اصلی این انقلاب هستند و امنیت و ثبات کنونی کشور مرهون رشادت‌ها و جانفشانی شهدا و خانواده‌های آنان است.
کد خبر: ۲۵۴۴۲۱
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵ - 26August 2017

خانواده های معظم شهدا مایه افتخار جامعه و میراث داران انقلاب اسلامی هستندبه گزارش دفاع پرس از ایلام، سردار «سید صادق حسینی» فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام در سفر به شهرستان مهران با خانواده شهیدان «محمد و مجتبی عسکری‌نیا» از شهدای دفاع مقدس این شهرستان دیدار کرد.

 سردار حسینی در این دیدار اظهار داشت: خانواده‌های معظم شهدا صاحبان اصلی این انقلاب هستند و امنیت و ثبات کنونی میهن اسلامی ما مرهون رشادت‌ها و جانفشانی شهدا و خانواده‌های آنان است.

وی اظهار کرد: خانواده‌های معظم شهدا مایه افتخار جامعه، میراث‌داران انقلاب اسلامی و سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می‌روند و خدمت به آنها افتخاری بسیار بزرگ است.

سرگرد «روح‌الله جاویدان» فرمانده سپاه ناحیه مهران نیز در این دیدار گفت: گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ایران اسلامی، خود نوعی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و باید در زمینه معرفی شهیدان به نسل جدید جامعه و آشنایی با فرهنگ شهادت، ایثار و از خودگذشتگی بیشتر تلاش کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار