مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان:

صدا و سیما در صف اول جبهه مبارزه فرهنگی قرار دارد

محمدحسن سلامی گفت: صدا و سیما در صف اول جبهه مبارزه فرهنگی با نظام سلطه قرار دارد و جهاد فرهنگی رسالتی است که در عرصه دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی به عهده همه اقشار جامعه است.
کد خبر: ۲۵۴۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۶ - 28August 2017

صدا و سیما در صف اول جبهه مبارزه فرهنگی قرار داردبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از سمنان، سرهنگ «محمدحسن سلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان سمنان در دیدار با «عبدالمحمد منتظر حجت» مدیرکل صدا و سیمای مرکز سمنان، برنامه‌ها و فعالیت‌های پیشنهادی هفته دفاع مقدس را تشریح کرد.

سلامی در این دیدار اظهار داشت: هدف دشمن مبارزه در عرصه فرهنگی است و صدا و سیما در صف اول جبهه مبارزه فرهنگی با نظام سلطه قرار دارد و جهاد فرهنگی رسالتی است که در عرصه دفاع از ارزش‌های  انقلاب اسلامی به عهده همه اقشار جامعه است.

وی افزود: ترویج تفکر ارزشی و انقلابی و ترویج میل به جهاد و اعتقاد به ایثار از مواردی است که جوانان ما امروز تشنه آن هستند که نمونه آن افرادی مانند شهید «محسن حججی‌» است و این نیاز مهم جامعه امروز ما است.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان خاطرنشان کرد: بزرگداشت ایام هفته دفاع مقدس که ترنم جهاد، ایثار و مقاومت در فضای جامعه حاکم است فرصتی است که باید حداکثر استفاده جهت ترویج ارزش‌های انقلاب در جامعه را داشته باشیم و مجاهدت امروز ما ادامه مجاهدت دیروز رزمندگان در جبهه‌های حق علیه باطل است که سبب زنده ماندن ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس می‌شود.

سلامی در پایان خواستار اطلاع‌رسانی مراسمات هفته دفاع مقدس، پخش برنامه‌های تولیدی و مستندات دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس و حضور پیشکسوتان، استادان و کارشناسان دفاع مقدس در برنامه‌های صدا و سیما در طول هفته دفاع مقدس شد.

در ادامه مدیر کل صدا و سیمای مرکز سمنان ضمن تشکر از فعالیت‌ها و اقدامات اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس بیان داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در حوزه سیما، صدا و خبر در حال برنامه‌ریزی و پیش تولید می‌باشد و به نحو احسن در هفته دفاع مقدس برگزار و اجرا خواهند شد.

وی افزود: با توجه به همزمانی هفته دفاع مقدس با ماه محرم سعی در تلفیق برنامه‌‌های دفاع مقدس و محرم و پیوند این دو حماسه بزرگ در استان هستیم.

منتظر حجت گفت: صدا و سیمای استان آمادگی لازم جهت بهتر برگزار شدن برنامه‌های هفته دفاع مقدس و مشارکت و همکاری با اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان را دارد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار