فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س)

دفاع از آسمان ولایت در راستای حماسه مدافعان حرم است

سرهنگ «شمسعلی اسدی» گفت: نیروهای قرارگاه پدافند هوایی همانند دیگر نیروهای مسلح با الگوبرداری از مدافعان حرم آماده هستند تا در راستای دفاع از این دستاوردها جان خود را فدا کنند.
کد خبر: ۲۵۴۸۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸ - 28August 2017
دفاع از آسمان ولایت در راستای حماسه مدافعان حرم استبه گزارش دفاع پرس از قم، سرهنگ «شمسعلی اسدی» فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) امروز در دیدار با آیت‌الله «سید محمد سعیدی» امام جمعه قم که در سالن جلسات محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم مطهر حضرت معصومه (س) انجام شد، با اشاره به نزدیک شدن به دهم شهریورماه به عنوان سالروز فرمان رهبر انقلاب اسلامی مبنی بر تشکیل قرارگاه پدافند هوایی اظهار کرد: قرارگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) بیشتر از گذشته برای دفاع از خاک و مرز ایران اسلامی آمادگی دارد.

وی از نقش‌آفرینی مدافعان حرم برای دفاع از حرم اهل بیت (ع) یاد کرد و افزود: نظام اسلامی به برکت خون شهدا و فرمان رهبری به امنیت و دستاوردهای بسیاری رسیده است، نیروهای قرارگاه پدافند هوایی همانند دیگر نیروهای مسلح با الگوبرداری از مدافعان حرم آماده هستند تا در راستای دفاع از این دستاوردها جان خود را فدا کنند.

فرمانده پایگاه پدافند هوایی حضرت معصومه (س) با تاکید بر اینکه نیروهای پدافند هوایی در صورت نیاز برای برخورد لازم با دشمن آماده هستند، تصریح کرد: بصیرت‌افزایی در میان نیروهای پدافند هوایی حضرت معصومه (س) به عنوان یک اولویت دنبال شده است و در این راستا نیروهای عقیدتی سیاسی به عنوان سربازان جنگ نرم فعالیت خود را گسترش داده‌اند.

وی ابراز کرد: اعتقاد داریم با معنویت می‌توانیم در مقابله تهدیدهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ایستادگی کنیم؛ نیروهای پدافند هوایی احساس خستگی نکرده و با تکیه بر آرمان‌های الهی برای انجام رسالت‌های خود گام بر می‌دارند.

اسدی از نقش نیروهای مسلح در حفاظت از آرمان‌ها و ارزش‌های نظام اسلامی و رهنمودهای ولایت یاد کرد و گفت: فرمایشات ولایت فقیه همانند همیشه چراغ راهی برای جامعه اسلامی است و نیروهای پدافند هوایی حضرت معصومه (س) نسبت به رهنمودهای علما و بزرگان دینی نگاه ویژه ای دارند.

انتهای پیام/


نظر شما
پربیننده ها