نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی:

داعش اسرائیل دوم است

رژیم صهیونیستی رو به اضمحلال است و لذا داعش را به‌وجود آوردند تا بدین وسیله مردم از ایمان و تقوای الهی به دور باشند؛ بنابراین می‌توان گفت که داعش، اسرائیل دوم است.
کد خبر: ۲۵۵۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۷ - 19August 2014

داعش اسرائیل دوم است

به گزارش خبرنگار دفاع پرس، حجتالاسلام احمد سالک، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی، در همایش «منتظران آزاده» که بهمنظور تجلیل از رشادتها و حماسههای آزادگان سرافراز و خانوادههای معزز آنان در مجتمع فرهنگی ۱۳ آبان برگزار شد، با اشاره به اینکه ایمان ۱۶ پایه دارد، گفت: ایمان بر چهار ستون صبر، یقین، عدل و جهاد استوار است و هر کدام از این ستونها نیز چهار پایه دارند که بهعنوان مثال صبر بر چهارپایه عشق الهی، ترس و خوف، زهد و انتظار بنا شده است.

وی که قبل از انقلاب زندانی سیاسی بوده، به شکنجههای ساواک اشاره کرد و افزود: قبل از انقلاب، ساواک ۱۷ نوع شکنجه روحی روانی را بر روی مبارزان انقلابی اجرا میکرد، ولی با این حال مبارزان انقلاب با هر ضربه فقط ذکر امام حسین(ع) و ائمه اطهار(ع) را بر زبان میآوردند.

حجتالاسلام سالک در ادامه صحبتهای خود ضمن انتقاد از سخنان نجفقلی حبیبی، رئیس سابق شورای هماهنگی اصلاحات، در پاسخ به این فرد که در برنامه زنده تلوزیونی میگوید "چرا این قدر برای امام حسین(ع) اشک میریزید؟" گفت: این فرد باید بداند رزمندگان ما که در دوران دفاع مقدس به اسارت ارتش بعث عراق در آمده بودند، به عشق امام حسین(ع) و دیدار روی حضرت قائم(عج) رنج اسارت را تحمل می کردند و اگر این عشق نبود، نمیتوانستند دوران اسارت را پشت سر بگذارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اسلام آمریکایی نیز اشاره و تصریح کرد: آمریکا نمیخواهد قرآن در دست مسلمانان باشد، بلکه بهدنبال این است که قرآن را توسط جریان بنیاد سوروس ترویج کند؛ بنیادی که یکی از اهدافش سست کردن بنیانهای ایمانی مسلمانان بهویژه مردم مسلمان کشورمان است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه اظهار کرد: دیروز در جنگ نظامی اسیر بودیم و الان در جنگ فرهنگی اسیر هستیم، زیرا سه هزار شبکه ماهوارهای و صدها سایت اینترنتی دشمن به خانههای ما رخنه کرده است؛ ملتی میتواند جلوی دشمن را بگیرد که از فرهنگ قرآنی فاصله نگرفته باشد.

حجتالاسلام سالک در پایان، نقش مرحوم حجتالاسلام ابوترابی را در هدایت اسرا در زندانهای عراق بسیار تعیین کننده دانست و بیان کرد: آزادگان در دوران اسارت سه غم داشتند؛ نخست دوری از خانواده، دوم شکنجهها و سختیهای دوران اسارت و سوم دلنگرانی نسبت به انقلاب؛ به همین خاطر آزادگان باید قدر خود را بدانند و نویسندگان نیز باید خاطرات این عزیزان را جمعآوری کنند تا ذهنها مجاهدتهای اسرا را فراموش نکند.


انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار