نماینده ولی فقیه در استان مرکزی حمله وحشیانه به مردم روهینگیا را محکوم کرد

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور پیامی حملات وحشیانه به مردم مظلوم و بی‌دفاع روهینگیا را محکوم کرد و خواستار جلوگیری از این جنایات با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های مجامع بین‌المللی و جمهوری اسلامی ایران شد.
کد خبر: ۲۵۶۲۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰ - 06September 2017

جنایات افراطیون بودایی موجب ننگ بشریت استبه گزارش دفاع پرس از استان مرکزی،  آیت‌الله «قربانعلی دری نجف‌آبادی» نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک با صدور پیامی حملات وحشیانه به مردم مظلوم و بی‌دفاع روهینگیا را محکوم کرد و خواستار جلوگیری از این جنایات با به‌کارگیری تمام ظرفیت‌های مجامع بین‌المللی و جمهوری اسلامی ایران شد.

وی در این پیام آورده است: حملات وحشیانه به مردم مظلوم و بی‌دفاع روهینگیا قلب هر انسان با وجدان را به درد می‌آورد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی در این پیام ادامه داده است: جنایات افراطیون بودایی موجب شده هزاران انسان بی ‌گناه، زن و مرد، پیر و جوان و کودک به آتش و خاک و خون کشیده شوند و این مردم مظلوم در سخت‌ترین شرایط زندگی، دارو، درمان و آب و غذا قرار گرفته و آواره شوند.

امام جمعه اراک در این پیام بیان کرده است: این جنایات موجب ننگ بشریت و حامیان آنها خواهد بود و تاریخ آن را فراموش نمی‌کند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی در این پیام تصریح کرده است: به مصداق «القسر لایدوم» خداوند خونهای مظلومان را از ستمکاران و جباران خواهد گرفت و البته انتقام الهی شدید و سخت خواهد بود.

وی ادامه داده است: در مورد این دست جنایات آنچه مایه تاسف و درد آور است این ست که این اقدامات با سانسور شدید رسانه ‌ای مواجه و هیچکدام از مجامع به اصطلاح حقوق بشری اقدامات اساسی برای جلوگیری از این رفتار نشان نداده‌اند و این لکه ننگی برای مدعیان حقوق بشر و سازمان ملل و شورای امنیت خواهد بود.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی خاطرنشان کرده است: رژیم کودک‌کش صهیونیستی در نسل کشی مسلمانان سهیم شده و برای آنها تسلیحات پیشرفته ارسال می‌کند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی ادامه داده است: انتظار می‌رود مردم و ادیان مختلف با برخورداری از رفتار مسالمت‌آمیز از تجاوز به حقوق یکدیگر پرهیز کنند و مجامع بین‌المللی و دولت جمهوری اسلامی ایران برای جلوگیری از این جنایات نمام ظرفیت‌های خود را به کار گیرند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار